5

530 60 103
                                    

Selammmm🦋

O kadar çok bildirim gelmiş ki ilk yorum yapan ve ilk oy atanı bulamadım.

Özür dilerim ama yinede kim bilmiyorum ikisinede teşekkür ederim.

İlk yorum yapan ve ilk oy atan  kişi yorumlarda kendini belirtsin lütfen.

Diğer bölümde başa yazacağım.

Güncelleme İlk oy ve yorum atan kişi DEONUM teşekkür ederim.

~

"Dünya, kalbi hassas olan kişilere çok ağır geliyor."
-Cahit Zarifoğlu-

Kendimi dışarı attım ve sokaklarda yürümeye başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kendimi dışarı attım ve sokaklarda yürümeye başladım. Gidecek yerimde yoktu.

Ben niye böyleydim. Neden böyle bir hayat çekmek zorundaydım.

Bir duvarın kenarına çöktüm ve ağlamaya başladım.

"Neden her şey bir anda geliyor ben gerçekten çok yoruldum. " Gökyüzüne doğru başımı kaldırdım ve"Anne al artık benide yanına lütfen al yanına beni" dedim.

' Ne kadar çok bencilsin Giray. Hem senin yüzünden öldü birde seni yanına almasını mı istiyorsun. Ölü ruhunu kirletme bari. Sen kimsesizsin çocuk o senin annen değil sence senin gibi bir çocuğu kim ister'

Haklısın haklısın Allah kahretsin ki haklısın.
Ben kimsesizim ve bencillim.Bunu bugün bir daha anladım. Ne yapacaktım ki şimdi...

Kafamı önüme eğdim ve düşünmeye başladım...

Bir anda önümde duran araba ile geriye çekildim kapı açıldı ve içinden Akif ve koruması çıktı.

"Al bunu " dedi Akif.

Adam kolumdan tuttu bende kolumu çektim

"Gelmiyorum gelmeyeceğim" dedim.

"Abi ne yapalım" dedi koruma.

"Arabaya geçirin" dedi Akif ve arabaya bindi.

Ben tam kaçacaken iki adam beni tutu ve bağırdım "BIRAKIN LAN "diye biri arkama geçti ve sert bir darbe almamla gözlerimin önü karardı ve daha fazla dayanamadım....

Güntekin Kaya'dan

Giray gitmişti arkasından hemen dışarı çıktım ama bulamadım gene kaybettim onu kendi çocuğumu...

GİRAY KAYA (GERÇEK AİLEM ERKEK VERSİYONU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin