'' Volgende ochtend''
Milo: ''Word wakker en gaan aankleden en gaat gelijk boodschappen doen want hij heeft alleen onzin dingen in huis''.
Robbie:'' Word wakker en gaat naar beneden en doet zijn bril op en gaat op de bank zitten en gaat tiktok kijken''.
Milo:'' Komt binnen en schopt zijn schoenen uit en gooit zijn jas op de kapstok en loopt de woonkamer binnen met een boodschappentas'' Hee man ben weer terug van de winkel heb effe boodschappen gedaan, slaapt Matthy nog.
Robbie: Ja denk het wel maar ik zit al een halfuur beneden. Maar heb je zeker weer onzin dingen gehaald net als altijd.
Milo: Nee heb gwn broodjes en drinken gehaald want dat had ik allemaal niet meer in huis maar ik heb maar wat mee genomen want weet natuurlijk niet wat Matthy eet.
Robbie: Van mij weet je het toch wel maar ik ga matt wakker maken want het duurt me nu wel te lang met hem.
Milo: Ja je doet maar, maar ik heb alles mee genomen wat je lekker vind.
Robbie: Ja top dankje. ''Loopt naar boven en loopt de kamer in en ziet dat hij al wakker is'' Hee je bent al wakker kom je zo mee naar beneden?
Matthy: Hee Robbie en ja ik kom er zo aan ga maar alvast naar beneden.
Robbie: Ja isg ik en miel zijn al beneden aan het ontbijten zie je zo matt.
-Ze zijn allemaal beneden-
Milo: Wat gaan we vandaag doen.
Robbie: We zouden toch met Koen en Raoul afspreken bij Koen.
Matthy: Wie zijn Koen en Raoul?
Milo: Koen en Raoul zijn vrienden van ons die we hebben leren kennen door youtube en we gaan zo een video opnemen.
Robbie: Ja dat dus maar wil je anders mee gaan dan leer je hun ook kennen.
Matthy: Ja kan wel denk ik.
Robbie: He wat is er je bent niet heel zelfverzekerd.
Matthy: Ja ik ben bang om nieuwe mensen te ontmoeten kijk bij jullie had ik al een drankje op maar nu ben ik best wel bang.
Milo: Je hoeft niet bang te zijn alleen Koen kan wel een beetje raar doen en opmerkingen maken waar je u tegen zegt maar ik kan wel vragen of hij een beetje normaal kan doen, maar Raoul is echt de liefste persoon op aarde voor hem moet je echt niet bang zijn hoor.
Robbie: Wat Milo zegt klopt wel maar Koen kan wel super lief doen als hij je eenmaal kent.
Matthy: Het zou wel leuk zijn als ik ze beter kan leren kennen jullie helpen me nu wel om mee te gaan.
Milo: Ik app wel in de groep van de bankzitters.
_Jumpcutters_
M. Yo boys, is het goed als er een vriend van mij en Robbie mee gaat naar de opnames.
Ra. Ja isg, hoelaat zijn jullie hier?
M. Rond 2 uur denk ik.
Ra. Okay top.
Milo: Matt je mag met ons mee we gaan om 2 uur naar kantoor.
Matthy: Ja isg komt goed, waar moeten we precies heen.
Robbie: Hier om de hoek zit een kantoor en daar werken we maar er zitten wel allemaal kinderen rond de 12 ofz.
Matthy: Uhm ja oke isg.
-2 uur later-
*word vervolgd*
Ik hoop dat het goed met jullie gaat.