-Volgende dag en Milo, Matthy en Robbie gaan naar kantoor en ze zijn de auto's van de rest al staan dus ze gaan naar boven.-
Robbie: Matthy je bent best wel rustig is er iets ofz.
Matthy: Ja eigelijk wel, ben best wel bang namelijk.
Milo: je hoeft echt niet bang te zijn, ze gaan vast wel heel aardig tegen je doen en als er wat is je mag echt naar mij of Robbie toe gaan we gaan je echt wel helpen ja?
Matthy: ja oke is goed -kijkt Robbie gespannen aan-
Robbie: Het komt echt goed Matt, alleen Koen kan een beetje moeilijk doen maar ik heb heb hem gevraagd hij normaal kan doen.
-Ze lopen kantoor binnen en Raoul staat al bij de deur en geef Matt een hand.-
Raoul: Hee ik ben Raoul.
Matthy: Hee Raoul ik ben Matthyas maar je mag me Matthy noemen vind ik wat fijner.
Raoul: Als je dat fijner vind dan noem ik jou zo!
-Matthy krijgt al een glimlach al meer dan het eerste moment maar is wel bang voor Koen-
Raoul: Matthy wil je meelopen naar Koen?
Matthy: Ja isggggg.
-Lopen met hun 4en naar Koen die aan het werk is-
Robbie: Hee ginger.
Koen: Hee kleintje. En jij bent -Kijkt Matt een beetje raar aan-
Matthy: Hoi ik ben Matthy.....
Koen: Hee Matthy, ik ben Koen hoe gaat het met je.
Matthy: Ja goed met jou?
Koen: Ja prima -gaat weer veder werken-
Matthy: Robbie kan ik effe met je praten.
Robbie: Ja kom maar mee hoor.
-Ze lopen naar boven om te praten-
Robbie: Hee wat is er?
Matthy: Doet hij altijd zo want hij begon al met me raar aankijken enz.
Robbie: Ja zo kan hij nog wel eens zijn maar normaal niet.
-Ondertussen beneden.
Raoul: Koen doe eens normaal je kent hem nog niet dus ga met hem praten en je zou normaal tegen hem doen hij vind het echt allemaal spannend.
Koen: Is hij 4 ofz dat hij het spannend vind om met mij te praten ik bijt niet ofz.
Raoul: Koen doe normaal, jij kan een grote mond hebben en dat kan jou boeit het niet en het boeit je niet wat andere mensen van je vinden maar misschien vind Matthy dat wel een ander verhaal probeer het tenminste effe.
Koen: Oke dan maar als ik het niks vind dan kap ik ermee.
Raoul: Dat is beter dan he gelijk af te zeiken we gaan zo met os alle aan de tafel zitten en dan gaan we gewoon met elkaar praten zonder telefoon enz.
Koen: Prima.
-Iedereen is weer beneden en gaan aan tafel zitten en gaan praten na ongeveer 2 uur gepraat te hebben is koen helemaal omgedraaid-
Matthy: Leuk jullie te leren kennen.
Koen: Wil je anders mee eten.
Matthy: Uhm ja hoor gezellig.
Robbie: Gaan we uit eten of gwn bestellen?
-Iedereen zegt uit eten en ze gaan naar de restaurant en ze bestellen wat en ze gaan weer terug naar kantoor-
Raoul: Wil je anders morgen weer komen alleen als je wilt he.
Matthy: Ja is goed maar moeten jullie niet opnemen.
Robbie: Jawel maar wil je anders mee doen.
Koen: Jaaa doe mee alsjeblieft.
Raoul: Ja doe gwn mee is heel leuk.
Matthy: Vooruit dan alleen voor jullie dan.
Robbie: Okee morgen 9 uur hier op kantoor dan.
-Iedereen is daar oke mee en iedereen gaat naar huis alleen Matthy gaat met Robbie mee maar ze zeggen niks in de auto omdat Matthy in de auto in slaap gevallen is-
Robbie: Hee Matthy word je wakker we zijn bij mij huis.
Matthy: Mhm ben al wakker.
-Ze lopen het huis van Robbie binnen en gaan op de bank zitten en ze kijken wat Bankzitters-
Robbie: Maar Matthy wat vond je van de boys naja na Milo dan.
Matthy: Raoul vond ik gelijk heel aardig en nog steeds, Voor Koen was ik echt bang voor ik dacht in het begin mocht hij me echt niet namaten hij me leerde kennen vond hij me wel aardig i guess maar ik mag hem ook wel een hele gezellige jongen.
Robbie: Fijn dat jullie toch wel zo'n goede band hebben gekregen ik Raoul en Milo waren er ook bang voor want ja we kennen Koen en zo is hij nou eenmaal.
Matthy: Ja ben ook bliij dat het goed is gekomen, maar ben wel moe waar kan ik slapen.
Robbie: Ga maar in me bed ik ga wel op de bank.
Matthy: Nee ik wil niet in iemands bed slapen en hij slaap op de bank dat kan ik echt niet maken.
Robbie: Jawel ga in me bed geloof me deze bank slaapt heel goed.
Matthy: Weet je het zeker?
Robbie: Ja ga maar, slaaplekker matt.
Matthy: Slaaplekker Robje.
-Matthy loopt naar de slaapkamer maar slaapt na een uur nog niet en ziet Robbie binnen komen-
Robbie: Heey slaap je nog niet?
Matthy: Nee kan niet slapen denk nog te veel aan me ex maar hzo slaap jij nog niet.
Robbie: Naja die bank lag toch niet zo lekker als ik dacht maar over je ex laat dat het is verleden tijd ga lekker slapen maar mag ik toch wel in me bed liggen.
Matthy: Ja hoor ik ga wel op de bank.
Robbie: Nee blijf maar liggen we kunnen samen wel een bed delen toch, ik ben toch zo'n klein ding in dat bed dus daar zou je geen last meer van hebben.
Matthy: Hahahahah is nee okee isg ik blijf wel liggen dan.
-Robbie gaat bij hem liggen en vallen in slaap-
Dit was het voor deze keer.