Opnemen

24 5 0
                                    

-Robbie word als eerste wakker en gaat ontbijt op bed maken en loopt naar de kamer-
Robbie: Hee Matthy, word je wakker heb ontbijt voor je.
Matthy: -Doet zijn ogen voorzichtig open- Hee Robje.
Robbie: Ga je lekker eten?
Matthy: Ja is goed.
-Gaan eten en gaan daarna naar kantoor omdat ze gaan opnemen-
-Tussen de opnamen-
Robbie: Matthy wil je even meelopen met mij?
Matthy: Ja tuurlijk.
-Ze lopen even naar de gang toe-
Matthy: Ja wat is er?
Robbie: Je praat weinig wat is er
Matthy: Ja ik weet niet wat ik moet doen allemaal het is voor het eerst dat ik praat voor een camera.
Robbie: Je moet gwn een beetje mee praten en als je het er niet in wilt hebben moet je dat zeggen dan vragen we aan Anton of hij het eruit wilt knippen dan doet die dat gwn als je dat wilt.
Matthy: Ja top dat zou wel lief zijn.
Robbie: -Lacht- Kom we gaan terug naar de groep.
-Gaan terug en ze zijn klaar met opnemen en Matthy heeft meer gepraat en ze zijn nu gwn een beetje aan het praten en de meeste personeel is al naar huis Koen en Milo ook-
Raoul: Hee boys het was een leuke dag met zijn 5en moeten we vaker doen.
Matthy: Jaa klopt, vond het wel echt spannend.
Robbie: Ja snap ik wel het is ook spannend voor de eerste keer. -Gaat wat pakken uit de opnamen kamer dus Matt en Raoul zijn alleen beneden-
Raoul: Hoe heb jij Robbie en Milo leren kennen dan.
Matthy: Nou ik was naar de club gegaan omdat het uit ging met me ex omdat hij vreemd is gegaan en ik moest gwn alles een beetje eruit zuipen dus dat had ik gedaan en geven moment was hij in de club met een meisje wat ik heel raar vond maar oké, Ik ben gegeven moment in de hoek gaan staan en na 10 minuten zag Robbie me daar staan en is hij met mij gaan praten, We gingen een drankje doen en toen waren was hij Milo kwijt en gegeven moment zagen we hem en heeft Robbie me voorgesteld aan hem en zijn we naar Milo zijn huis gegaan, zoiets was het denk ik.
Raoul: Hij? Val je op jongens?
Matthy: Uhm nou uhm....
Raoul: Je kan echt alles aan me kwijt ik zeg niks als je dat niet wilt hoor ik hou echt geheimen van de jongens bij me als die zie kwijt willen en ik heb nog nooit wat gezegd over hun problemen tegen andere.
Matthy: Ja ik val op jongens heb helemaal geen interesse in meiden.
Raoul: - Kijkt trots- Heel trots dat je het durft te zeggen als je iemand niet zo goed kent. Maar wat een "griep mens".
Matthy: -Lacht naar Raoul-
Raoul: Ben trots op je en ik zeg het tegen niemand maar waar slaap je nu dan.
Matthy: Ja ik slaap op dit moment overal en negens maar vooral bij Robbie, Heb zelf namelijk geen huis woonde met hem maar hij heeft het huis gehouden.
Raoul: Als je een keer bij mij wilt slapen mag het altijd de deur staat altijd voor je open.
Matthy: Dankje Roel.
Raoul: Geen probleem jongen. Hee Barry.
-Matthy kijkt om en ziet gwn dat het Robbie is-
Matthy: Hee Rob.
Robbie: Hee jongen, slaap je vanavond weer bij mij.
Matthy: Als het mag dan wel ja.
Robbie: Jij mag altijd bij me slapen.
Matthy lacht en zeggen Raoul gedag en gaan naar huis.
Matthy: Dankje dat ik hier mag slapen.
Robbie: Jij altijd Matt je bent me beste vriend nu al.
-Matthy lacht weer-
-Ze gaan slapen-

Hee meiden en jongens dit was het voor deze keer.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Aug 19 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

MabbieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu