2. Bölüm bilinmeyen numara

20 6 0
                                    

Medyaya mavi yi bırakıyorum ballarım ✨️

Evet başlasın bakalım okulda bir sıkıcı gün daha 

"Günaydın çocuklar " diyerek sınıfa giren öğretmenime bakıyordum bakalım ne zaman benimle yada bizimle uğraşmaya başlayacak off bu kadın takıntılı resmen.

Buğlem hoca ayağa kalkan öğrencilere bakarak gülümsedi ve başıyla oturmalarını söyledi .

Herkes fizik kitabını açarken ben kalemimle masayı karalıyordum. İsmimi duyunca başımı kaldırarak canım! Öğretmenime baktım.

"Okyanus! Sana diyorum kızım neden suratımda bok varmış gibi bakıyorsun kızım bana yoklama alıyorum he tabi seni gördüğüme şaşırdım kızım hayırdır ay da yılda bir dersime geliyorsun." Gülümseyerek fizik öğretmenine cevap verdim,  " dimi hocan bugün o nadir günlerden birisi ilk derse yetiştim ve şansa bakın dersimiz sizinle yok yazmayın Bi zahmet bugünde. " salak hoca sanki ben çok istiyorum dersinize gelmeyi hoca önce kaşlarını çatarak 5 saniye kadar yüzüme baktı ardından Gülümseyerek konuşmaya başladı. " e hadi o zaman madem derse geldin kalk anlat bakalım işlediğimiz son üniteyi" 

Hoca cümlesini bitirir bitirmez ön sıralarda ki kız konuşmaya başladı gülerek,  " hocam okyanuscum nasıl anlatsın ki şimdi amele gibi yatmaktan başka bir şey yaptığı yok ki " cümlesini tamamlayarak bana döndü fakat yüzümdeki ifadeyi görür görmez korkak önüne döndü ben ise ayağı kalkarak tahtanın önüne gittim ve kıza hitaben konuşmaya başladım.  " çakma sarışın arkadaşım öncelikle amele gibi yatan kız kimmiş birazdan konuşuruz fakat teneffüste gözüme gözükmesen iyi edersin tatlım tama mı?" Kız dediklerimi duyunca yanındaki arkadaşına yaklaştı ve kafasını aşağı indi.  Keyifle sırıtarak yanımdaki öğretmen masasında bizi dinleyen öğretmenine bakarak son üniteyi anlatmaya başladım yaklaşık 10 dakika sonra konuyu anlatmayı bitirince çakma kıza bir bakış atıp hayalimin yanına oturudum.

"Okyanus anlattığın için teşekkür ederiz" diyen öğretmenime tekrardan baktım yüzünde şok olmuş bir ifade vardı ve beni rezil etmeyi amaçlıyordu fakat salak gibi bana bakıyordu.

"Ee tatlım kim amele gibi yatıyormuş hadi bide sen çık anlat bakalım "

"Ee kızlar yeter bu kadar dimi sen anlattın zaten okyanus arkadaşının tekrar anlatıp dersimi oylamasına gerek yok hadi açın kitapları ders anlatmaya başlayacağım "

Tekrardan sırayı karalamaya dönerek dersin bitmesi için oyalanmaya başladım .

Zil sesini duyunca öğretmenden önce sınıftan çıkarak öğrencilerin sigara içtiği yere giderek kaldırıma oturdum ve telefonumu cebimden çıkararak mesajlara girdim 

0534 8_____ : selam Güzellik bugün bakıyorum da okula erken gidip birinci derse girmişsin 

0534 8_____ : tahmin ediyim diğer fizik derslerine girmiyip o kaldırımda oturacaksın degil mi?

O : kimsin ve ne yaptığımı nereden biliyorsun?

O: dur tahmin edeyim okuludan birisin aptal insanlardan birisin iddia sonucu benimle konuşmaya çalışıyorsun 

O: si.... git  senle mi uğraşacağım salak herif 

534 8____ : ovv ağzın bozuk yalnız fakat ben o ağzını düzeltmeyi bilirim 

O: aptal herif 

0534 8____ engellendi 

Mesaj sayfasından çıkarak telfonu kapattım ve cebime attım 

" Okyanus " hayalin sesiyle sol tarafa döndüm ve kızlarla birlikte buraya geldiğini gördüm yanıma geldiklerinde hepsi kaldırıma oturdu. 

" balım sinirli gözüküyorsun bir şey mi oldu? " 

Uykulu lisesi (yarı texting)Where stories live. Discover now