1.bölüm zirve okulları

36 4 7
                                    

Medyaya okyanusu bıraktım  

Her sabah olduğu gibi Gözümü açtığımda 10 20 dk uzanıp bakıştığım tavanla karşılaştım.

Gine o lanet günlerden birsinin sabahıydı. Annem bağırmadan hazırlanmam lazım fakat bir gün daha o okula gitmek istemiyorum. O okula devam etmemin tek sebebi kızlardı.Kim sinir bozucu öğrencilerin olduğu,müdürün beleşçi olduğu pis bir okula giderdi ki? Öğretmenleri bile sinirimi bozuyordu bu okulda. 

Ah bu arada ben Okyanus İstanbul'a 3 yıl önce taşındık. Babamın tayini yüzünden. 16 yaşındayım lise 3. Sınıfım ve 1. Dönemin bitmesine çok az kaldı. 

"Okyanus." Başlıyoruz işte ne güzel tavanla bakışıyordum. "Ooff Gine başlama anne kalkıyorum."

Diye mutfağa doğru bağırdım fakat her sabah olduğu gibi kapım kırarcasına açıldı ve yine soğuk su yüzümü buldu. "Anne ne yapıyorsun ya yatağım ıslandı Gine ya of of." Ayaklarımı oturur pozisyona gelip aşağı sarkıttım kollarımı iki yana açarak esnerken üzerimdeki pijamalara baktım. Kısa kollu ve şortlu avakadolu pijamalarımıdı bunlar.

 Kısa kollu ve şortlu avakadolu pijamalarımıdı bunlar

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Yukarıdaki gibi kızın üstündekiler)

"10 dakika içinde aşağıda oluyorsun Okyanus bahane istemiyorum okula gideceksin ve geç kalma bu sefer okuluna her seferinde ceza yiyerek geliyorsun eve müdürün her gün beni arıyor bir kez daha aramayacak o müdürün beni tamam mı? Nokta.)

Evet her sabah müdür annemi arıyor ceza veriyor annem de eve gelince beni azarlıyor babamla sesiz kalıyor genelde arada annem ona kızınca oda bana yapmacıktan kızıyor yada anneme 8 de kız anca uyanıyor falan diyor.

Müdürün ver digi cezaysa merdivenleri sil işte dosyaları taşı falan filan. Okuldaki slak kızlar da tabiki dalga geçiyor aslında bizim kızlar güzel kızlardır sokaktaki insanlar mutlaka döner bakar ama okuldakilerin beyni olmadığı için dalga geçiyorlar öğretmenlerin de bir bok yaptığı yok.

Banyoma giderek artik günlük rutin haline gelen işlerimi halledip okul formamı giyindim etekleri cidden kısa fakat müdürün umrunda değil. 

Okul formamı da üzerime geçirdikten sonra telefonumu şarjdan çıkarıp mutfağa gittim. 

 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Uykulu lisesi (yarı texting)Where stories live. Discover now