Dnes se koná pohřeb Laeny Velaryon, dorazil i král Viserys, královna Alicent a jejich děti. Ser Laenor, muž mé matky je na tom zle. Laena byla jeho sestra. Je mi to líto, vychoval mě jakobych byla jeho dcera. Po oficiálním pohřbu nás matka poslala spát. Všimla jsem si ale že Aemond se odplížil někam pryč. Požádala jsem Jace aby mi půjčil svůj nůž a řekla jsem mu aby hlídali z okna a až mě uvidí se vracet ať mi raději jdou na proti protože jsem viděla něco podezřelého a protože jsem nejstarší, měla bych to jít prověřit já. Dávalo mu to smysl takže s mím plánem souhlasil. Potom jsem se vykradla ven a hledala jsem Aemonda. Byla jsem venku dlouho, když jsem to viděla, viděla jsem jak vylezl na Vhagar a vzlétl s ní. Rychle jsem běžela zpátky aby jsem to všem řekla. Probudila jsem i Baelu a Rhaenu. ,,Aemond ukradl Vhagar!" Všichni mě následovali dolů, nůž jsem si raději schovala s tím že ho vytáhnu jen kdyby to jinak nešlo. Aemond se vrátil a Baela hned vyjela. ,,Ukradl jsi draka naší matky!" ,,Vaše matka je mrtvá. Vhagar má nového jezdce." Odpověděl s ledovím klidem. Potom se to zvrtlo, Baela a Rhaena na něho zaůtočili, přidal se i Jace a Luke. Aemond jejich útoky odrážel ale potom vzal kámen a chytil Luka. Vypadalo to že mu něco udělá. Taky jsem se na něho vrhla a vyrazila mu kámen z ruky. Pustil Luka a začal se prát se mnou. Vydržela jsem dýl než ostatní ale nakonec mě hrubě odhodil na zem. Jace, Luke, Baela a Rhaena na něj zaůtočili najednou ale odrazil je, zlomil ale Lucerysovi nos. Já jsem se zatím vzpamatovala a vyběhla jsem na něho s nožem. Odrazil mě a chtěl na mě zaůtočit s kamenem ale Jace mu do očí hodil písek. Já toho využila a zaůtočila jsem. Až pozdě jsem si uvědomila svou chybu. Vyřízla jsem mu oko. Zděsila jsem se nad tím co jsem udělala. Aemond se skácel na zem, bylo z toho hrozně krve. Už dorazily členové královské gardy a odvedli nás nahoru. Maestr se hned dal do ošetřování Aemonda. Pomalu se tam sešli všichni dospělí. Jen ser Laenor, má matka a otec chyběli. Obávala jsem se kde jsou. Konečně dorazila matka a otec. Právě včas. Královna Alicent se dozvěděla že Aemond přišel o oko a nelze s tím nic udělat. Byla šílená vzteky a přikázala seru Cristonovi aby jí přinesl mé oko. Matka a otec se oba přede mě postavili, dokonce i Lord Corlys a princezna Rhaenys se postavili na mou stranu. Stáli za mnou s Baelou a Rhaenou. Naštěstí se situace zase uklidnila. Potom ale Alicent vzala dýku a vyběhla proti mě sama. Lord Corlys mě stáhl k sobě, otec se postavil přede mě a matka se přímo postavila Alicent. Chytila jí za zápěstí a držela ji dál ode mě. Měla jsem hrozný strach, o sebe i o matku. Alicent vypadala že jí ublíží. Princezna Rhaenys si mě přitáhla do obětí. A Rhaena s Baelou mě taky objali. Potom se to stalo, Alicent řízla mou matku.
ČTEŠ
Dohoda Krve(Aemond Targaryen Fanfikce)
FanficCo kdyby místo Luceryse Velaryona na Bouřliví konec letěla dcera Rhaenyry a Daemona Targaryena? Co kdyby se neodehrál souboj v oblacích a místo toho se s Aemondem snažila vyjednávat. To ona mu vzala oko a Aemond chce aby za to zaplatila. Přišla s na...