Bölüm - 1
Nolur Hatırla"Eslem bir dur lütfen! Yemin ederim doğru durust sevindirmiyorsun insanı"
Eslem beni pek kale almadı ve ayakta zafer dansı yapmaya devam etti.
"Kızım Beşiktaş'ta çalışmaya başlıyorsun bu ne sakinlik ya? Acilen kutlamamiz gerek bunu A - C - İ - L - E - N "
Ben Eslem'e gülerken o da kendi kendine dans etmeye devam etmişti. Aslında havalara ucmam gereken bir durumda neden sevinmedigimi bir anligina düşünsem de daha sonra kafama takmamaya karar verdim.
"Delfin aç bana bir müzik! Dualarım kabul oldu bak ne kadar dua ettim sana! Bana bir tane imzali forma getirirsin artık!" Dedi Eslem. Valla alem insandı, suan benden fazla sevinmesine de şaşırmıştım doğrusu.
Eslem bana "muzigi acsana" diye el kol hareketleri yapmaya baslayinca ona bir muzik açtım ve mutfağa gidip kendime bir bardak su aldım. Aslında bu işi kazandığıma çok sevinmiştim, kimseye demesemde benim icin onemli bir nedeni vardı.
Sandalyeye oturup suyumu içtikten sonra icimden dua etmeye basladim. " Lütfen hatırlasın, lütfen hatırlasın da ona verdigim sözü tuttuğumu anlasin"
▫️
Merhabalar!! Yeni kurgunun ilk bolumu de boyle olsun bakalım 💌Sizce nasıl gidiyor ve dusunceleriniz neler?
Bu arada voite atip yorum yazarsanız çok ama çok sevinirim 💕 İyi okumalar ▫️▫️▫️