2

162 24 15
                                    

Bölüm - 2
"Bunu mu arıyorsunuz?"

"Amaann Delfin! Şunu giy de git cok güzel olursun bunla bana guven!"

Eslem yanımda kıyafet seçmeye çalışırken zamanın yavaş yavaş geldiğini fark ettim. Ondan kendi yaptığım kombini aldım ve Eslem'e döndüm.

"Eslem vaktim yok. Şunları giyinip gitmem lazım odadan çık iki dakika!"

Eslem bana göz devirip odadan çıktı. Anlamıyorum ki sanki dugune gidiyormusum gibi kombin yapmisti ve giymedim diye bana trip atıyordu.

Üzerime giysilerimj giyindikten sonra çantamı da aldım ve odamdan çıktım. Aşağı kata inip kapıdan çıkmadan Eslem'e seslendim.

"Bugün sana forma getirmemi istiyorsan akşam yemeği işi sende Trip Kadın!"

&

"Hoşgeldiniz Delfin Hanım. Şu odaya geçin lütfen."

Gorevli kişinin yonlendirmesi sonucu Hasan Arat'ın odasının kapısını tıkladım ve "gel" sesini duyduktan sonra içeriye girdim.

Girdigim anda bana gülümseyen Hasan Başkana bende gulumsedim. Bana koltugu isaret edince bende oraya oturdum.

"Hoşgeldin kızım. Seninle çalışacak olmak güzel. Umarım güzel işlere vesile oluruz. Kendini tanıt bir bakalım"

"Teşekkürler Efendim. Adım Delfin Soylu. 19 yaşındayım. Menajer olmak istedigim icin basvuru yaptım. Kabul edildigim icin cok mutluyum, umarim sizinle guzel isler yapabiliriz " dedim. Hasan Başkan gulumsedi ve elinde bulunan evrakların bazılarını bana uzattı.

"Bunları imzala Delfin Kızım. Sözleşmelerimiz için ayarlanan yıllar 2027 yılına kadar olacak. Sende yeni transferlerimizden birinin menajeri olucaksin" dedi Hasan Başkan. Verdiği evraklara imzamı attıktan sonra geri ona uzattım ve sırtımı dikleştirdim. Kimin menajeri olucagimi söyleyecekti.

"Sen yeni transferimiz Rafael Alexander Silva'nın menajeri olucaksın. Kendisi buraya yeni geldigi icin bir menajere ihtiyaci oldugunu düşünüyoruz. Her ne kadar taraftar ile bir butun olsa da yine de isimizi saglama alalım." Dedi Hasan Baskan.

Gülümsedim ve yapılacaklar ile ilgili anlattıklarını aklıma yerlestirmeye çalıştım.

&

"Burdan Delfin Hanım. Şuan takımımız antrenmanda. Rafa ile bizzat tanışmak icin sizi oraya götürmem söylendi."

Bunu söyleyen kıza döndüm. Benim yaşımda bir kıza benziyordu. Ona gülümsedim ve o durunca tesekkur ettim.

Kız antrenman yapan futbolcuların arasından Rafa'ya seslendi ve Rafa yanımıza geldi.

"Rafa! Bu senin yeni menajerin Delfin. Onunla transfer vb. konulari gorusup ceviri ile ilgili sorunun varsa ilgilenmesini soyleyebilirsin."

Rafa bana dondu ve elini uzattı. Kısa bir tanışmadan sonra Rafa antrenmana geri döndü. Bende onları izlemeye başladım.

&

Antrenman bitmeden birkaç dakika önce oradan ayrılmıştım. İlk günüm oldugu icin Rafa bir isteğinin olmadığını söylemişti, bende evime gitmek icin çıkmıştım.

Antrenman boyunca izledigim, beni hatırlamasını umit ettigim ve kucukluk arkadaşım Semih, beni fark etmemisti. Antrenmanina odaklıydı ve dikkatinin bozulmasına izin vermiyordu. Onunla konusmak istiyordum ama bunu yapacak cesareti de kendime bulamıyordum.

Kolumdaki bileklige baktim. Kucukken Semih'in bana verdigi bir hediyeydi bu bileklik. Ama suanda kolumda yoktu. Telaşla geldiğim yerlere bakmaya basladım. Ardından cok tanidik gelen bir ses ile kafamı kaldırıp ona baktım.

"Bunu mu arıyorsunuz?"


Kusura bakmayin lutfen kizi menajer yapmak zorunda kaldimm.
valla yazarken zevk aldigim kurgulardan biri, taslakta da 3 tane ( ciddili) Semih kurgusu var bu bitsin de atarim inşallah 💌💌

Delfini de rafanin menajeri yaptim
Hadi hayirlisi 🙏🏻🙏🏻

yorum ve voiteleriniz beni mutlu ediyor lutfen desteğinizi eksik etmeyinn 💗

my kinda love| semih kılıçsoy Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin