Muci'nin isteği ve ısrarı üzerine bara gelmiştik. Biraz kafa dağıtalım, olan gerginlikleri unutalım diye. Sadece gecenin birinde böyle kaçamak yapmamız, yarın sabah okula pert bir şekilde gidecek olacağımızın habercisiydi. Gene de okulu ve olayları unutmaya çalışıp beraber bir yere geçtik. İçkileri almış, Kenanla Mustafa'nın dans etmesini gülerek izliyorduk. Hepimiz topluca fotoğraf çekilmiştik. Kenan'ın büyük isteği üzerine. Paylaşmış, hepimiz geri eklemiştik. Ardayla beraber hala daha oturduğumuz yerden Kenan'a sallarken Muçi beni dürtüklemişti.
Muçi : Oğlum bunlar kim?
Barış, ve barışın yanında olan bir kız.
Arda : Hassiktir Barış lan bu. Kız bizim okuldan bile değil anasını satayım tanımıyorum.
Arda Kenan'ı yanımıza çağırmış, onunla beraber Mustafa da gelmişti. Mustafa elini omzuma koymuş konuşulanları büyük gürültü arasında seçmeye çalışıyorduk.
Arda : Kenan Barışın yanındakini tanıyor musun?
Kenan :
Hayır amına koyayım herifin bekçisi miyim ben?" Buna soru soranda kabahat anasını satayım. Neyse bizi ilgilendirmez. Kalkın topluca eğlenelim. "
Bizimkiler kalkarken Muçi'nin elini tutmuştum. Böyle ortamları severdi ama dansa ben olmadığım sürece pek katılmazdı. Onu kaldırmış, hep beraber dans ederken dedikodu etmeye de çalışıyorduk. Arada shot alıp dikiyorduk. Bi kızın sırnaşmasıyla afallamıştım. Kafam pek de iyi değildi ki Muçi beni kurtarmak adına gelip belimden kavramış, tekrardan Kenanların arasına sokmuştu beni.
" Sarı yelloza bak sinir oldum anasını satayım. "
(Dalgın konuştuğunu varsayabilirsiniz sarhoş olduğu için)
Barışla o kız yanımıza iyice yaklaşırken sıcaklamıştım. Barışın vücuduna bu şekil temas etmesi sinirlerimi bozuyordu nedenini anlamadığım bir şekilde. Görünüşü etkileyici olabilirdi ama aramızda bir şey yoktu. Yönelimini bile bilmiyordum daha. Kızın belini tutarken bana nispet yapar gibi yüzüme bakıyordu. Sinirle yumruğumu sıkmıştım. Lavaboya gitmek için ilerlemiştim, peşimden gelen Arda ile Muçiye bakmıştım.
" İbne bilerek yapıyor resmen anasını satayım. Kıskanmıyorum da sinir oluyorum yani. "
Arda : Oğlum seni ne ilgilendiriyor bu herif? Siktir etsene eğlenmeye gelmişiz.
Muçi : Kıskandırmak istiyorsan ben yardım ederim orası ayrı konu. Muçi bunu derken sırıtmıştı. Dediklerine kıkırdamış, konuşmuştum.
" Haklısınız anasını satayım. Sanki beni kıskandırmak için yapıyormuş gibime geliyor ondan sinir oldum biraz. Neyse teşekkür ederim. "
Muçi yakınımda dururken Arda'da Muçi'nin yanında ilerliyordu. Mustafayla Kenan'ın yanına gitmiş, göz ucuyla Barışa bakmıştım. Kızın elinden tutmuş, onu döndürmüştü. Muçi de baktığım yönü anlayıp elimi tutmuştu. Ritmine göre hareket ediyordum ki Kenan abazası bizimle alay etti.
Kenan : Muçi Semihe mi kayıyon la sen?
" Gene açtı ağzını şuursuz. "
Kenan : Kırıldım ama
" Tuz buz ol Kenan amına koyayım senin. "
Gecenin geri kalanında Kenan'ın saçma salak konuşmalarını dinlemiştik. Saatlerce eğlenmiş, en sonunda eve dağılmıştık. Muçi sarhoş olduğumdan dolayı beni tek bırakmak istememiş, evime doğru getirmişti. Evine gitmesi daha da geç olur diye içeriye davet etmiştim. Duşa girmiş, üzerime temiz bir şeyler giyinmiştim.
" Geçen geldiğinde ki kıyafetlerin duruyor. Duşa gir istersen. "
Dediklerimi onaylar şekilde başını sallamış, duşa girmişti. Başımı arkaya yaslamış Barışla o kızı düşünürken telefonuma bi mesaj gelmişti.
(Barış x Semih)
barış
Muçiyle olan yakınlığın neydi senin?seni ilgilendiriyor mu baris
mesaj atma bence daha fazla kiz arkadasina ayip olur falanbarış
Ne kız arkadaşı? Ne diyorsun Semih?bugun yanindaki kızı diyorum
barış
Kuzenimdi o benimbeni ilgilendirmiyor muciyle olan yakinligim da seni baglamaz baris kuzenin olup olmadigindan emin bile degilim. izin verirsen uyuyacagim iyi geceler
( görüldü. )- - - -
YA BU SEFER PEK İÇİME SİNMEDİ GİBİ AMA OLSUN. bölüm atamamış olmamın nedeni vardı kusuruma bakmayın yorum ve oylarınızı bekliyoruumm. 💖