Sonunda bizim ekiple buluşabilmiştik. Hala daha Kenan ve Muçi'nin birbirlerine salak saçma asılışlarını dinliyor, tahammül etmeye çalışıyorduk. Servislere doğru giderken Arda beni dürtüklüyor, Ferdinin yanına yaklaşmamız için ittiriyordu. Onu kırmamış, Ferdilerin yanına doğru gitmiştik. İkisi konuşuyordu. Serviste yan yana oturduklarında ise ortada kabak gibi kalmıştım. Mustafa beni göremeyince rastgele bi yere oturmuştu ve yanı doluydu. Muçi ve Kenan ise yan yana oturuyordu. Son çare Barış'ın yanına atmıştım kendimi. Dediği şeyler aklıma geldikçe kulaklarım kızarıyordu resmen. Belki de Barış'ı gereksizce yargılamıştım. Millet uyuz olsun diye pandik atması beni bağlamazdı ne de olsa. Elimden geldikçe arkadaşça yaklaşacaktım artık ona. Ferdi ile Arda'nın da arasında bir şeyler olduğu kesindi. Onlar da bizi desteklerlerdi Barışla yakın olabilmemiz için. Ben gene düşüncelerimle boğuşurken Barış bacağımı dürtüklemiş, ismimle seslenmişti.
" Neye daldın sen bu kadar ? "
" Hiç.. bir şey yok yani abi. "
" Bana böyle abi mi diyeceksin?
Hala daha anlamıyorum bana köpek gibi hırlarken nasıl bir anda kedi gibi olduğunu. "" Köpek nedir Allah aşkına?
Samimi olma konuma da gelirsek zaten son senen senin. Bir daha birbirimizi görmeyeceğiz, etmeyeceğiz. Seni de biraz yanlış yargıladığımı fark ettim. Bundan dolayı. "" Neden görüşmeyecekmişiz acaba? "
" Bilmem, görüşürüz müyüz ki? "
" Elbette görüşürüz geri zekalı. "
Geri zekalı dediğinde yüzüne boş boş bakmıştım. Sensin geri zekalı ulan davar herif diyememiştim. Kulaklığımı takmış, şarkı dinlemeye başlamıştım. Barış arada bir bana bakıyordu fakat görmezlikten geliyordum. Utanırdım suratına baksam.
Sonunda otele gelmiştik. Hepimiz yerleşmiş, akşam için plan yapmıştık bile. Barış ile alan kavgası ediyorduk. Sürekli eşyalarımı alıp kendi eşyalarını koyuyordu ve ben deliriyordum bu duruma. O ise bu halimle eğleniyordu..
-
Gençler selam🙌🏻 bayadır bölüm atmıyorum sanırsam oy sınırı dolsun diye bekledim ama olmuyor. Düşüşlerin farkındayım ama elimden bir şey gelmiyor ne yazık ki. Olayları işleyip bitireceğim fici. Sadece smut yazsam 1 bölüm okur musunuz diye düşünüyorum. Oy sınırı 30 o da yaparsanız 🙌🏻 sağlıkla kalıın💖 ( bölüm azıcık kısa oldu idare edin )