Sabah kalktığımızda ilk iş gruptan birbirimize yazmıştık. Muçiyle değişiklik olsun diye erkenden çıkmış, fırında kahvaltı edip bizimkileri de yakına bir yere çağırmıştık. Dünün yorgunluğu üzerimizdeyken bugün antrenman olduğunu hatırlamıştık. Okullar arası maçlar bu hafta başlayacaktı. Ondan dolayı çoğu dersimizin gideceğine karşı mutluyduk. Sınavda da bize yardımcı olurlardı herhalde.
Okula girmiş, gene hepimiz sıralarımıza yığılmıştık. Muçi'ye kafamı yaslamış uyurken öküz Barışın bağırışıyla beraber gözlerimi açmam bir olmuştu.
" Ne diye bağırıyor bu amına koyayım ? "
Kenan : Seni Muçi'nin omzunda görünce kudurdu herhalde haspam.
" He amına koyayım herifin işi gücü yok beni kıskanacak. "
Kenan : Bu kadar emin olma. Deyip sırıtmıştı. Muçi sanki koruması altına alıyormuş gibi omzumu sıkmış, kendine yakınlaştırmıştı. Bu hallerine anlam veremesem de gülümseyip kalkmıştım. Yanımıza gelen Barış'a dönmüş, konuşmuştum.
" Sana o kız kuzenimdi dediğimi hatırlıyorum. Neden dün geceden beri bi tuhafsın sen? "
" Ben de sana beni ilgilendirmediğini söylemiştim değil mi? Ne diye gelip bana açıklama gereği duyuyorsun? "
" Beni ilgilendiriyor ama.. Herneyse aptallık ben de. "
Giderken sinir küpüne dönüştüğünün farkındaydım. Neden bu kadar sinirleniyor bilmiyordum ama bi bokluk çıkacağı belliydi. Ben ve Mustafa dışında herkes sanki bir şeyleri çakmış gibi bakıyordu. Bense hala daha ne olduğunu çözememiştim. Üzerimde hissettiğim gözlerle de iyice rahatsız olmuşken yerime oturmuş, 3. Dersten sonra ki antrenmanı beklemeye başlamıştım.
Sonunda hoca bizi çağırmıştı. Muçi, Ben ve Mustafa vardık sadece ilk 11 oynayacak. Hoca genelde fizikli oyuncuları ilk 11'de oynatacaktı. Bunun planlamasını şimdiden yapmıştık. Barış öküzü, Mert hakan, Ferdi, Kerem, Mauro ve tanımadığımız bir çocuk da ilk 11'de olacaktı. Ferdi gene hepsinden iyiydi. Ama Mert ile Barış denen kıllara fena ayar oluyorduk. Kerem ise kendi halinde takıldığı için pek konuşmazdık.
Antrenman için arka tarafta ki sahaya gelmiştik. Şimdilik hoca 5 5 bölüp tek kale oynatacaktı. Ki birbirimizin oynayış şekline göre hamleler yapabilelim. Düdüğün çalmasıyla maç başlamıştı.
• • • İkinci yarıya girmiştik. Arda ile Kenan oyuna girmiş, Kerem ve Mert Hakan oyundan çıkmıştı. Barış denen gavat ise bana oldukça abanıyordu ki bildiğiniz üstüme çıkarak beni kucağına düşürmesi bir olmuştu. Sürtünmek istemeyerekten kucağından kalktım.
" Ulan hayvan oyunun başından beri bana oynamaya utanmıyor musun? Gerçek rakibin ben değilim ya hani sakatlamaman gerekiyor beni. "
" Hayvan ne boyunu siktiğimin sarısı. "
Muçi : Ne diyorsun oğlum sen sikerim falan?
İkisi birbirinin üzerine yürüdüğünde cidden sıçtığımı hissetmiştim ki takım gelmiş, ikisine de bir şey olmadan ayırmıştı. Hoca üçümüzü de bir güzel azarlamış, antrenmanı bitirmişti.
Arda : Bu Barış ne istiyor amk? Senden falan mı hoşlanıyor diyeceğim de.
Muçi : Kendinden başkasını sevmez o amk.
Mustafa : Bir daha gelirse ben dalarım ama ciddi diyorum.
Kenan : Ben karışmam.
" Sen zaten dost musun kalleş misin belli değil amk. "
Kenan : Napmışımkine.
Hepimiz Kenan yavşağına göz devirmiştik. O da Barış olaylarında iyice pasif gibiydi. Eskiden aralarında bir şey mi geçti diye düşünüyorum fakat iç sesimi susturmaya çalışıyorum.
Çıkış saati gelmiş, hepimiz evlere dağılmıştık.
serseri götoş
(katılımcılar : siz, ferdi, kerem, yunus, mauro)ben bu muçi denen herifi sikerim gençler
ferdi
çocuk naptı sana amına koyayım arkadaşını savunmaktan başkayunus
sanki sana vurmaya veya laf atmaya kalksalar biz aynısını yapmayacağızmauro
ilk defa bu salaklara hak verdimkerem
yunusum ne derse haklidir baris rende bey susunuz?siz de saçmalayın iyice amk
herif semihi gözümüzün önünde götürüyor resmenyunus
isterse siker kanka bizi bağlamıyor aqkerem
baris semihten mi hoslaniyon senmauro
o kendinden kucuk bir sariya asik bense kenimden buyuk bi dilfe asigim😞😞 dzeko hoca sozlu yapınca bana 100 verdı zaten cok mutluyum.ben mi? ben niye aşık olayım amk semihe sadece ona sataşacakken korumaları beni epey sinir ediyor o kadar
ferdi
öyle olduğunu varsayacağız zaten şu anlık barış kendine gel sen demauro
BENI DE SIKLEYIN OROSPUCOCUIOARI😅😅olur sikelim
mauro
ne.- - - -
Selaamm artık yavaştan kafanızda bir şeyler oturmuştur diye düşünüyorum.. hepinizi öpüyoruumm OY VE YORUM ATIN PLSS takip ederseniz de çok mutlu olurum baaybaayy ☝🏻☝🏻