De afgelopen twee jaren waren hectisch. die 24 maanden waren gevuld met terugvallen van zowel Robbie als Matthy.
Na de coming out video werd geplaatst kwam er altijd nog veel haat binnen. Bankzitters verloor elke dag weer subs, en de reacties waren gevuld met haat wat ze beide zwaar viel.
Maar het werd steeds beter met de hulp van elkaar, hun vrienden en hun famillie. Als de tijd voorbij ging kwamen ze steeds minder haat tegen, en langzaam kwamen ze weer op het goeie pad terecht.
Ondertussen is Robbie weer acht maanden clean, en Matthy zes. De nieuwe littekens zien op elkaars huid doet ze pijn, maar samen komen ze er steeds sterker door heen.
Momenteel bevind het koppel zich in hun huis, in hun slaapkamer op hen bed. Het is een zaterdag ochtend, wat betekend dat ze vandaag een vrije dag hebben.
De twee zijn beide al wakker, en weer word het duidelijk dat Matthy een ochtend persoon is, en Robbie een avond persoon.
Matthy wil nu graag het bed uit, terwijl Robbie liever nog even knuffelend blijft liggen.
"Kom op, Rob. Het is al tien uur, laten we gaan ontbijten." Probeert Matthy nog maals.
"Nee," Zucht Robbie. "Nog vijf minuten."
"Dat zei je twintig minuten geleden ook!" Brengt Matthy uit, want dat is de waarheid.
"Mm." Humt Robbie als antwoord, zijn ogen zijn gesloten terwijl hij geniet van de warmte van Matthy's lichaam naast de zijne. Zijn armen liggen over hem heen en hij voelt een koudheid tegen zijn buik aan. Het is vredig.
Maar die vrede is al snel verstoord als hij een spastische beweging maakt door een vinger die in zijn zij steekt.
Zijn ogen openen en hij kijkt zijn geliefde aan. "Matthyas."
De blond grijnst en drukt nogmaals in zijn zij, wat weer een beweging van Robbie opleverd.
De brunet grinnikt door de aanraking voor die snel weer een pokerface op zet. "Matt, stop."
"Gaan we uit bed?"
Robbie schud zijn hoofd. "Nope."
En dan begint Matthy hem volledig te kietelen, lachen verlaten Robbie's lippen terwijl hij probeerd Matthy's handen te ontwijken. Met nadruk op proberen, want het lukt hem niet echt.
"Matthyas van de Graaf!" Roept Robbie, nog altijd lachend. "Stop!"
Dit keer luistert Matthy en glimlacht zachtjes naar zijn man, een lichte blos op zijn wangen door de uitspraak van zijn achternaam.
Vorige week dinsdag zijn ze getrouwd. Officieel man en man. Samen voor het leven. Matthy kreeg toen Robbie's achternaam, en het koppel leeft op een roze wolk sinds die dag.
Robbie glimlacht als die de blos ziet op zijn wangen, nog steeds vinden ze het beide maar moeilijk te geloven dat ze nu echt getrouwd zijn.
Vorig jaar ging Matthy op een knie voor hem, en veranderde heel hun leven toen Robbie in tranen "Ja" antwoorde.
Hun bruiloft was niet erg groot, het was in een kerk en ze hielden het klein, alleen hun famillie's en hun dicht staande vrienden waren er.
Het was ook erg privé, ze hebben er nket veel van gedeeld. Alleen een foto van hun ringen was op Robbie's verhaal te vinden wat weg gaf dat ze getrouwd waren.
Robbie plaatst zijn handen op Matthy's wangen en trekt hem naar beneden om hun lippen te laten ontmoeten in rustige kus vol met liefde.
Als ze terug trekken houd Robbie zijn handen op Matthy's wangen en kijken ze elkaar even aan. Je kan practisch de hartjes in elkaars ogen zien, ze kijken naar elkaar met een blik vol liefde.
Zachtjes zucht Matthy uit terwijl die zich laat zakken boven op Robbie, met zijn benen tussen de zijne in ligt die op zijn buik met zijn wang op zijn borst. "Je laat me nog steeds elke dag meer op je verliefd worden, Robbie van de Graaf."
Robbie voelt zijn lichaam warm worden door die woorden, hij heeft precies het zelfde. "Ik hou van je Matt, zo veel en elke dag een beetje meer."
654 woorden.
Ik heb mn fource fangirl era effe herleefd en heb fource geluisterd tijdens het schrijven van dit. Het feit dat ik de tekst van elk nummer nog ken is best wel zielig eigenlijk😭 kogelvrij blijft het beste tho fight me
JE LEEST
HEAVEN || mabbie³✔️
Fanfiction"And if you stick with me i'll be fine." Na lange tijd samen te hebben gewoond in Casa Del Huts, was het tijd om op te splitsen. Koen naar Amsterdam, Raoul gaat samen wonen met Lieke, ook Milo gaat samen met Charlotte wonen. En dan heb je Matthy en...