Zodra ze in de hotel kamer zijn en de deur achter hen dicht valt gaan Robbie's handen naar Matthy's shirt. Via die stof trekt hij Matthy naar beneden tit ze op oog level zijn, waarna die zijn lippen op die van Matthy drukt.
Rob was op vakantie met wat vrienden, zoals die elk jaar doet, en Milo en Matthy besloten hem te stalken.
Dus na de uitleg van Matthy en Milo over de guy die om drie foto's kwam vragen en een hele irritante meid die de hele tijd haar telefoon met camera aan in Robbie's gedicht duwde besloten ze terug te gaan naar de hotelkamer voor wat wel verdiende rust.
Ze zijn dan nog maar een paar dagen van elkaar weg, maar Robbie had Matthy ontzettend gemist. En anders om ook trouwens.
Rob en Matt zijn gewend om elk moment van de dag samen door te brengen, ze zijn de ander gewoon gewend, die zijn een deel van hun routine.
De knuffels als ze net wakker worden, 's middags om drie uur als ze niet op kantoor zijn standaard samen Netflix kijken, savonds samen koken om vervolgens voetbal te kijken, het knuffelen later op de avond als ze moe beginnen te worden om vervolgens samen in slaap te vallen.
Matthy zijn handen verplaatsen naar Robbie's heupen terwijl die zijn gezicht kantelt om de kus te verdiepen.
Rob laat zijn handen omhoog glijden over Matthy's borst en verbind zijn vingers achter Matthy's nek.
Terwijl Robbie hem toegang geeft tot zijn mond laat Matthy hun naar achter lopen tot ze op het bed belanden.
Zijn rug raakt het matras, zijn ellebogen houden hem omhoog en even stopt de kus door dat Matthy boven op hem kruipt, zijn gewicht van hem af houdend doormiddel van zijn handen die naast Robbie's hoofd word geplaatst.
Matthy glimlacht, even zijn ogen Robbie's gezicht laten scannen voor die hun lippen weer verbind.
Langzaam laat Robbie zijn armen zakken tot die helemaal ligt.
Na een poosje is hun adem op en trekken ze van elkaar weg, nog een paar kusjes worden op zijn lippen gedrukt waarna Matthy voorzichtig zichzelf boven op Robbie laat vallen, zijn hoofd onder zijn kin.
Robbie legt één hand op zijn rug en de ander gaat naar zijn haar. Zijn vingers gaan door de blonde lokken heen, en Matthy laat een goedkeurend geluidje vrij.
"Hoe laat vlieg je morgen terug?" Helaas blijft Matthy hier niet de hele week dat Rob hier is, dat hadden ze beide ook wel gewild, maar dit is Robbie's vakantie, dat zou ook niet eerlijk zijn tegenover zijn vrienden. Die hebben ten slotte ook niet hun vriendinnen mee genomen.
"In de avond pas," Antwoord Matthy, en zijn adem kietelt op Robbie's keel. "Ik wou de hele dag nog met je hebben, aangezien ik je nu twee dagen lang heb bekeken maar je geen kusjes en knuffels kon geven. Dat was een hel."
"Zo erg kon het niet zijn." Mompelt Robbie. "Maar ik ben blij dat je er nu bent. Ik kon je knuffels gisteren wel gebruiken."
De afgelopen week was Robbie ziek, en hij had veel knuffels ontvangen van Matt. Matthy had goed voor hem gezorgd die week.
Nu komt het pas terug bij Matthy dat Robbie gisteren zich niet lekker voelde. Hij tilt zijn hoofd op om hem aan te kijken. "Hoe voel je je nu?"
"Beter dan gister, maar misschien doen de paracetamollen ook wel gewoon hun werk heel goed." Grinnikt Robbie.
Matthy laat zijn hand even op Robbie's voorhoofd rusten. "Je hebt geen koorts meer gelukkig. Maar als je je niet lekker voelde is het niet slim om te gaan drinken, Robje."
De brunet knikt. "Weet ik. Maar het was niet eens zo erg. Ik had gewoon even wat slaap nodig. Dat kan ik nu trouwens ook wel gebruiken. Zullen we maar gaan slapen? Jij ziet er ook uit alsof je betere dagen hebt gehad."
De blond knikt instemmend. "Mmh. Ben ook wel moe."
Hij gaat van Robbie af en beide beginnen hun uit te kleden tot hun boxers voor ze onder de dekens kruipen, het is gelukkig koel in de kamer.
"Mag ik de kleine lepel zijn vanavond?" Normaal is Robbie de kleine lepel, is het al lange tijd geweest, en dat is nooit anders geweest. Maar soms heeft Matthy er ook gewoon even behoefte aan om in Rob zijn armen te liggen.
"Tuurlijk," Hij tikt op zijn borst als teken dat Matthy bij hem mag gaan liggen, wat die maar al te graag doet. "Slaap lekker."
"Truste."
Beide bewegen nog een beetje tot ze beide comfortabel liggen en in een diepe slaap vallen.
769 woorden.
Ik die geen einde weet voor het hoofdstuk 🤝 het hoofdstuk afsluiten door ze te laten slapen
also het is 03:38 ik moet echt aan mn slaapritme werken👍🏻
JE LEEST
HEAVEN || mabbie³✔️
Fanfic"And if you stick with me i'll be fine." Na lange tijd samen te hebben gewoond in Casa Del Huts, was het tijd om op te splitsen. Koen naar Amsterdam, Raoul gaat samen wonen met Lieke, ook Milo gaat samen met Charlotte wonen. En dan heb je Matthy en...