Dva dana kasnije

Dorotea

Večeras putujem na Maldive ali često imam neke čudne vizije ne znam sta mi se desava.

Spakovala sam sve i legla da odspavam.

Eragon

Maldivi! Juče sam stigao došao sam ovde malo da se odmorim od magičnog sveta.

I možda nadjem devojku ali opet upustiću se u avanturu koja neće uspeti.

Zato sto ja nisam sa planete Zemlje imam dužnosti i princ sam i ne želim da nikom slomim srce.

Dorotea

Sada će veče  a ja imam let za nekih  dva sata krenula sam taksijem do aerodroma sad je 6 sati a let mi je u 8 sati.

Nakon čekanja ušla sam u avion i smestila se i vezala i poleteli smo a ja sam za to vreme čitala knjigu fantazija je u pitanju i ljubav.

Iskreno nekad bih volela da ja budem princeza i imam moći ali eto to je nemoguće.

Eragon

Trenutno je 7 ujutru ali imam neki lep osećaj ne znam šta mi je.

Probao sam hranu sa planete Zemlje ista je kao naša i ostalih planeta.

Obukao sam crni šorc i belu majicu  navikao sam na kraljevska odela ali opet nije da ne oblačim ovo u kraljevstvu.

Sišao sam dole na doručak a kasnije oko podne idem na plažu.

Dorotea

Napokon stigla sam ali meni se spava.

Čim sam stigla u apartman raspakovala sam se i legla da spavam nekih 2 sata i posle da me alarm probudi pa u podne na plažu.

IPAK SMO USPELI 🔚Where stories live. Discover now