Dorotea

Čujem zvono otvorim oči alarm zvoni čak i ako sam se naspavala uvek će me alarm nervirati.

Ustajem iz kreveta nameštam ga i pravac kupatilo.

Spremila sam se i otišla da jedem.

Uzela sam limunadu i neku tortilju i odjednom ga ugledam.

O MOJ BOŽE!

Oči su mu prelepe kao plave sive i zelene pomešane i plavo braon kosa.

Nesvesno sam zagrizla usnu o Bože mišići se ocrtavaju na toj beloj majci.

Zaskočiću ga ako ne prestanem.

Sedeo je sam i gledao okolo, možda čeka nekoga.

Nakon nekih 20 minuta on je otišao bilo mi ga je žao što je bio sam, nije mi prvi put da dolazim na Maldive ali njega nisam nikad pre vidjala.

Nekako sam se osećala čudno kada sam ga videla, šta mi je pobogu?

Odmahnula sam glavom da dodjem sebi, platila sam račun i vratila se nazad.

Eragon

Naš novac nije isti kao sa planete Zemlje pa sam zamenio sve u kraljevstvu uz pomoć moje majke koja je iskoristila svoje moći.

Sedeo sam u kafiću i gledao okolo nakon par minuta sam platio i otišao.

Šteta što nema nikog sa moćima na planeti Zemlji osim princeze Dorotee ali ona nije na Maldivima već u Srbiji tako se valjda zove ta zemlja.

Spremao sam se za plažu i malo gledao neki film kako god oni to zvali sa ove planete, samo se nadam da neću nešto upropastiti pa da zovem majku da sredi, pošto moje moći su snaga, letenje i telekineza.

Ja sam jedni iz univerzuma koji ima moć snage osim princeze koja je čuvar svih moći.

Nadam se da će se ovo stišati ali znajući onu vešticu Padinu neće se predati.

Ali opet će princeza doći za nekih 3 meseca nazad u kraljevstvo ipak su naši roditelji najbolji prijatelji.

Kao bebu su morali da je sklone na planetu Zemlju.

Princezu Doroteu ću štititi svojim životom samo da je upoznam čak i ako neće biti ništa između nas.

Novi deo!

Hm? Princeza je već bacila oko na princa.

Nadamo se da će se Eragon snaći i neće upropastiti ništa. 😂

IPAK SMO USPELI 🔚Where stories live. Discover now