Dorotea
Probudila sam se i otišla sa mojom glavnom pomoćnicom Eni da se prošetam ali odjednom vidim nešto da leti.
OVO JE ZMAJ MAJKU MU POLJUBIM.
Krenula sam da vrisnem ali je Despot sišao sa njega.
-Dorotea ja izvini seko nemoj da padneš u nesvest zbog zmaja molim te. - zeza me.
-Ovo je za vas normalno ali za mene nije Despote.
-Izvini žao mi je. - gledao me je psećim pogledom.
-Opraštam ti.
-Pa Demone ovo je princeza Dorotea moja sestra. - predstavi me zmaju a zmaj se pokloni.
-Velika je čast upoznati veliku čuvaricu moći-kaže zmaj dubokim jezivim glasom.
-Ti ti govoriš!
-Dorotea sve životinje govore osim na planeti Zemlji.-kaže Despot a ja ga zabezeknuto pogledam.
-U redu onda drago mi je ja moram da idem. - kažem i brzim korakom udjem u dvorac.
Dve nedelje kasnije
Dorotea
Navikla sam ovo sa zmajevima ali ima jedna velika stvar.
Svi zmajevi se plaše belog zmaja to je zmaj zle kraljice Padine ali ja mislim da je taj zmaj začaran. Kažu da zmaj nekog princa Eragona kako su mi roditelji rekli da je jedino taj zmaj dovoljno jak da se suprotstavi belom zmaju.
Da i moj blesavi brat me je čak 6 puta provozao na zmaju ali prva 3 puta je bilo užas ali sam se polako navikla.
Upoznala sam sve životinje i sve naravno govore.
Imaju i konje ja takodje imam prelepog plavog konja zove se Kalin.
Izadjem u vrt i sretnem Kalin.
-Gde je moja lepotica. - pridjem joj i pomazim je.
Provele smo vreme zajedno i ja se vratim u dvorac i čujem glasove.
-Kada Dorotea bude spremna napravićemo bal.
-A šta ako ona neće hteti. - udjem i kraljevsku prostoriju i svi me pogledaju.
-Samo mi dajte još par meseci dok se ne naviknem slušajte jedva sam se navikla na sve ovo još se navikavam.
-U redu kako želiš.-kaže mi otac.
-A ona Padina...
-Dorotea slušaj ona čim je utihnula znači da nešto sprema a još si trudna zato mi želimo da ti pomognemo.-kaže mi majka.
-U redu. - kažem i zagrlim ih.
Uživajte! 💙
YOU ARE READING
IPAK SMO USPELI 🔚
RomanceDorotea je pametna i obrazovana i radi kao doktorka i ona misli da se ponaša čudno i da je mentalno poremećena ali ona je zapravo princeza planete Melen. Eragon je princ planete Hoel odlučan, prelep, pravo božanstvo. Eragon dolazi na planetu Zeml...