20

51 6 5
                                    

Eragon

Princ Despot me je pozvao da dodjem kod njih sutra.

Biću tamo 7 dana ide i moja sestra.

Razlog zasto me je pozvao je Padina ta zla veštica je utihnula ne napada a sada kada je princeza došla nešto se sprema siguran sam. I da takodje da bi proveli vreme zajedno.

A da jedan mesec ja i Teora idemo kod njih a sledeći mesec dolazi Despot kod nas ali verovatno će sledećeg meseca doći sa princezom.

Dorotea

-Dorotea! - uleće Despot u moju sobu.

-Kaži?

-Sutra dolazi moj najbolji prijatelj princ Eragon i njegova sestra princeza Teora.

-Stvarno? Znači ja ne znam kako treba da se ponašam. - kažem a Despot prevrne očima.

-Budi svoja Eragon je najmoćniji princ univerzuma ali ti si moćnija od njega. Seko ne brini a tek princeza Teora ona je predivno biće. - on me zagrli.

-A da biće 7 dana ovde i da ne stidi se možes da oduzmeš moći gospodinu princu. - kaže Despot namigujući mi a ja se nasmejem.

-Ne brini dobiće po nosu ako me iznervira ipak sam ja trudna hormoni me udaraju a mučnina da ne spominjem samo jedem bre. - kažem i rasplačem se.

-Šta ti je?-kaže Despot zabrinuto.

-Ne znam!-dreknem na njega a zatim čujem kucanje na vratima.

-Princezo donela sam vam sladoled i kolač sa višnjama. - kaže Eni a ja se odmah oraspoložim. Ona udje pokloni se ostavi slatko i izadje.

-Jao teško onom ko je napravio decu. - kaže Despot a ja se setim njega jao Hunter šteta ljubavi moja što ih nećeš upoznati.

Pa čeka nas susret Eragona i Dorotee🙈

Uživajte! 💙

IPAK SMO USPELI 🔚Where stories live. Discover now