Dwie pszczoły na de mną? Dla mnie oznacza że będe królową . Bo ja to ja .
Mała jest pszczoła wśród latających stworzeń, lecz owoc jej ma pierwszeństwo pośród słodyczy" (Syr 11, 2).
Oprócz wielu bzdur wśród wielkiego tekstu tej mądrości syracha ten cytat też mi się spoodbał .
"Wielu poniżonych zasiadło na tronie
iten, o którym nikt nie myślał, nosił koronę."
Ja już wkroczyłam do walki i wy co wy o mnie czytacie to już myślicie i dziękuje wam za to🌺🥀🌹🌹🍁🌈🥰😀😍
2 pszczoły św Rity
Pięć dni po jej urodzeniu, gdy spacerowała ze swoją mamą, nagle z jej ust zaczęły wychodzić pszczoły nie żądląc jej. W międzyczasie pracujący na pobliskim polu rolnik przeciął sobie rękę kosą. Idąc szukać pomocy, spotkał św. Ritę i jej matkę. Zaczął więc odganiać zranioną ręką pszczoły. W tym czasie został uzdrowiony.
Dziwna legenda Rity🌹🌹🌹🌹🌹
Były to białe pszczoły.
Rita miała męża który miał trudny charakter ale pod wpływem miłosci swoje żony złagodniał. I to jest bardzo niezwykłe.Debora prorokini Izraelitów, a zarazem jedyna kobieta-sędzia Izraela. I tutaj historia jak z Aquamena . Ona twierdzi że królem może być ktoś inny. I namawia i wychodzą w tej bitwie zwycięstwo.
Ja miałam w głowie taki plan kiedyś . Taki jeden błogosławi różowym światlem i przyszło mi to samo do głowy aby namówic tego człowieka zeby to on pokonał antychrysta .
Hm🌹🌺 Ogólnie ja brałam uwagę że zasiądę obok tego na tronie baranka kto jest go godny . 🌹🌹🌹🌹🥰🥰🌈🥀🌈 Ale to pasuje do tych planów .
Xd xd xd Wiecie jeśli chodzi o antychrysta to podobno jest to włoski polityk Antonio Tajani. Wiecie jest to dla mnie jak zwykły człowiek. Ale nie znam typa xd To jest według proroków taże ja nie wiem czy to prawda. Xd 🥰 Ja tylko to przeczytałam gdzieś kiedyś u proroka. Na ten temat. Ależ czasami i ja mówie sobie iż ja to zrobię. Tronie baranka pragnij mnie bardziej . 💐💐💐🎁🎁🎁🎁💍💍💍💎💎👑👑👑👑🥰😍🤩😘♥️💗💞💕Niesamowity pomarańcz naniebei
CZYTASZ
ta jedyna
ParanormalŻycie jest piosenką "Połóż mnie jak pieczęć na twoim sercu" .. Opowoeści dziwne,niewiarygodne historię z mojego życia i nieprawdziwe również. Codzienność i co mi fajnego przyjdzie do głowy.🥰🥰🥰🥰 (Jestem dziewczyną strasznie zazdrosna o samego B...