Pociąg do świnoujścia z Warszawy mam o 22:04 będę tam na 7 rana . Uwielbiam to miejsce. Uwielbiam tę podróż. Strasznie tam wieje ale ja to kocham.
Siedzę w pociągu i widzę przez okno. I mówie jeśli jesteś Piotrek i ją przytulisz to biada ci. (Nie wiem czy on ma na imię Piotrek naprawdę nie wiem kto jest godny tego tronu.) Uwierzyłam pewną wersję i z nią idę xd xd Uśmiercam tę kobietę Z prochu powstałaś w proch się obrócisz. Ach ja i moja zazdrość . Nie chce żeby niewinni ludzie umierali. Tylko u mnie się zapala lampka we mnie i działamy. Tak na widok faceta z blond włosami ) Ta chora z miłości🥰
Pierwsza baranka🫅👰🐑🐑🐑🐑Świnoujście to takie miejsce na ziemi gdzie wysiadając pociągu płyniesz promem za darmo. Ja to uwielbiam strasznie wieje ale tego mi trzeba.
Do plaży z miasta jest 15 minut piechotą trzeba iść . Miasto jest małe bulwar jest mały . Plaża możecie dość do Niemiec . Ogólnie obszar jest ogromy. Tylko trzeba podatek zapłacić za powietrze plaża w Niemczech . Nie pamiętam ile euro . No cóż. Tam zaraz jest przy granicy Rossman sklep spożywczy edeka i taka piekarnia. Back Backeri gdzie sprzedają kanapki winkga pute moje ulubione. Dużo kalorii można spalić. Ale wiecie że jak jest brzydka pogoda to nie da się na plaży siedzieć bo piach sypie wam w oczy. Jadę na 2 dni tylko.🎁💐💞👑🤩🍀☘️😘😍🌸
♥️♥️♥️♥️♥️
Uuuuu wiecie ten człowiek którego kreuje powiedział do mojego ducha . Że zaatakowali niepotrzebnie mnie te złe głosy. Bo ktoś inny jest świętszego czyli doszedł do władzy bo zaczynał od najgorszego jakaś malutka . I to ją powinni zaatakować zamiast mnie. Jestem tak zdruzgotana. Bo ja jestem napalona i te duchy mi wmówiły że mogę być królową. A jak ja to usłyszałam to jakbym spadła jeden poziom niżej. U mnie jest w chwili potknięcia znajdziesz podporę. Więc dlaczego Jezus nie zaczynając od najgorszego ? Doszedł do władzy . Bo był najlepszy wszystkiego. Bo był zaplanowany ? Specjalnie stworzony. Ja zaczęłam stojąc na tym dworcu przeklinać Piotrka. Odezwał się jakiś człowiek . A ja powiedziałam na głos na cały głos na dworcu że Piotrek jest popierdolony. Jak nie serce zabolało że nie był za mną. Och biada ci człowieku jak ja cię teraz nienawidzę naprawdę nie na widzę. Teraz to życze żeby oblubieniec boski w męskiej wersji spadł z tronu. Widzę siebie jak tam stoi i rozwalam im wszytko!!!!!
I oczywiście uwierzyłam tym głosom że ten człowiek to Piotrek żywy płomień tak się nazywa w tych orędziach. I te głosy powiedziały mi że to on jest tym namaszczonym . I mam o nim myślec i go przyciągać żeby go spotykać jak che zostać królową. A on im dzisiaj powiedział tym głosom to co na górze napisałam .
Ludzie nie bądzcie za tym człowiekiem proszę was . Niech ten tłum nie mówi że tak będzie że on ma zostać królem , jak według proroka ma powiedzieć Niech tak będzie błagam nie mówcie tego . Aktualnie siedze w pociągu i płacze nad tym wszystkim. Za dużo ludzi na dworcu PKP w Warszawie było .
(Napisałam tutaj bardzo dużo . Ale ludzie ja piszę po swojemu swoje schizy swoje przemyślenia) Wiecie dlaczego codziennie o nim pisze bo ja wszytko prawie zapominam co się działo i budzę się rano i uważam że nic się nie stało . Jestem zaprogramowana na władze baranka i do tego dąze ale wolę żeby naprawdę Piotrek się wycofał . Bo ktoś kto nie potrafi się stwórcy postawić dobrym królem nie będzie .Ale tak naprawdę wydaje mi się że ten człowiek nie jest godny tronu Boga tronu baranka .Nawet jak te głosy mnie oszukały to wpoiły mi to do głowy że ten tron mi się należy . Tak to one mi to wpoiły . Ale nie boje się niczego. Ogólnie.A jak będzie trzeba tą malutką wiecie co to szykuje miecz Azraela płonący miecz którego aniołowie strzegli bramy raju , którego Adam pierwszy człowiek na ziemi sam się bał. Już kreuje małe co nie z Azrelem w mojej głowie, co mogę zrobić jesli......Wiecie mnie Bóg przed tymi głosami nie obronił . Nawet te głosy gadały mi i gdzie twój Bóg czego cię nie broni itd. Wiecie ja się cały dzień modliłam o ochronę jak brałam Jezusa za chłopaka (dawne czasy) . Nawet pani na Religi mi mówila że hostia jest ochrona przed szatanem . Ale to się nie udało. Dlatego wiem że Bóg jej nie obroni. Na pewno!!!!
Ja byłam co dzień w kościele jak Grzegorz z Leszna zalecił .Boze jak on mógl może być za nią. Boże to co wszystko się stało . To wszystko to nie bajka lecz prawda .
Znów chce o wszystkim zapomnieć !!!!!!
CZYTASZ
ta jedyna
ParanormaleŻycie jest piosenką "Połóż mnie jak pieczęć na twoim sercu" .. Opowoeści dziwne,niewiarygodne historię z mojego życia i nieprawdziwe również. Codzienność i co mi fajnego przyjdzie do głowy.🥰🥰🥰🥰 (Jestem dziewczyną strasznie zazdrosna o samego B...