6.🤝

15 2 1
                                    

დილას ყველაზე ადრე ჯინი და არემი ადგნენ. მათ ყველასთვის სადილი გააამზადა. ნელ ნელა კი ყვალამ გაიღვიძეს. ყველაზე ბოლომ კი იუკიმ და ჯონქუქმა გაიღვიძეს.

ჯინი:ამ მძინარა ხალხს უყურეთ მოდით ჭამეთ.
იუკი:მე მას ნუ მადარებთ მუნ რატომ არ გამაღვიძე რომ გაიღვიძე.
მუნი: რადგან შენი თავი არ მქონდა.
იუკი:შე პატარა.
ჯინი:ბევრს ნუ ლაპარაკიბთ დაჯექით თქვენ გამო ისედაც გაცივდა საჭმელი.
იუკი:ისე ევა და თეჰიონი სად არიან.
ჯიმინი:ისინი მაღაზიაში გავგზავნეთ. სასმელები რომ ეყიდათ. თეჰიონს კი მარტო ვერ გავუშვებდით ასე რომ ევა გავაყოლეთ რადგან დამარჩენებზე ადრე გაიღვიძა.
იუკი:კარგი მაშინ სა საჭმელი რა არის?
ჯინი:კაი კითხვაა..
ჯკ:რასაც დაგიდებენ ის ჭამე რა
იუკი:შე..
მუნი:სანაძლეო იუკი
იუკი:ჯანდაბა კარგი

ყველანი მაგიდასთან დაჯდნენ და ევა და თეჰიონიც მოვიდნენ და ყველამ ერთად გააგრძელეს ჭამა. ჭამის შემდეგ კი გადაწყვიტეს დაყოფილიყვნენ წყვილებად და თამაშები ეთამაშათ წყვილებს კი ციფრების მიხედვით მოხდებოდა. წყვილები კი ასე დაიყვნენ
1.ჯინი და  ნამჯუნუ
2.ჰისოკი და იუნგი
3.თეჰიონი და ჯიმინი
4.მუნი და ევა
5. იუკი და ჯონქუქი

იუკი:ჯანდაბას მასთან არ მინდა
ჯკ:არც მე
ჯინი:სხვა გზა არ გაქვთ მიგიწევთ თამაში. და ხომ თამაშის წესები ასეთია სახლის ტერიტორიახე არის დამალული საგანძური. ვინც ამ საგანძურს იპოვის ის გაიმარჯვებს რადგანაც ეს საგანძური მე დავმალე მე და ნამჯუნი უკვე ვეთიშებით თამაშს ასე რომ თქვენ ითამაშებთ. წაგებულები კი მთელი ის დრო რაც აქ ვიქნებით სახლს დაალაგებენ. გასაგები. და ხომ მინიშნებას მოგცემთ და თამაში დაიწყება შესაძლოა გარე ტერიტორიახეც იყოს ასე რომ ფრთცილად იყავით და მთავარი პიტობა ეს ბორკილები უნდა გეკეთოთ წყვილებს რომ ერთმანეთს არ ჩამოშირდეთ. და ხომ წაგებულებს კიდევ ეს ბორკილები არ მიძვრებათ სანამ არ წავალთ აქედან. მოკლედ მინიშნება.  სახლში არაა მაგრამ არც გარეთაა. აბა თქვენ იცით.

ყველამ დაიწყეს აქეთ იქით ბოდიალი რაც შეეხება იუკის და ჯონქუქს ისინი  ვერაფერში თანხმდებოდნენ.
ჯკ:იქნებ გაჩერდე და დამიჯერო წაგება არ მინდა რა
იუკი:შენ დამიჯერე არც მე მინდა რომ წავაგოთ
ჯკ:მაშინ მიდი ერთმანეთს მოვუსმინოთ და ეს მინეშნება გავიგოთ და ერთად ვიმუშაოთ.
იუკი:კარგი.
ჯკ:კარგი რაა ერთ.. მოიცა თანახმა ხარ?
იუკი:კი მოგისმენ ამ ერთხელ რადგან მთელი 5 დღე შენზე ვერ ვიქნები მიბმული და სახლს შენთან ვერ დავალაგებ ასე რომ თანახმა ვარ. ისე იდეა არ გაქ სად შეიძლება იყოს?
ჯკ:მართალი ხარ არცერთ ჩვენგანს გვაწყობს. და ხომ იდეა არ მაქ.
იუკი:მე კი მაქ წესით აივანი უნდა იყოს ამ სახლს დიდი აივანი ხომ არა აქვს.
ჯკ:არა მაგრამ სახურავი აქ იქ წავიდეთ
ოუკი:კარგი

საუკეთესო ისტორიაWhere stories live. Discover now