12.

9 1 10
                                    

იმ საღამოს იუკი სახლში არმოსულა არავინ იცოდა სად იყო და ძალიან ღელავდენ როდესაც იუკის ჯჰოპ გაყვა იუკიმ ის უკანვე გამოაბრუნა და უთხრა რომ არ გაყოლოდა. ის საშინლად ნაწყენი იყო ჯკზე და არავის დანახვა რა უნდოდა. სესინებულმა ბიჭებმა არ იცოდნე რა უნდა ექნათცალკე ჯკ ოთახში იყო ჩაკეთილი და იქიდან ცოტა ხანი რაღაცეების მტვევის ხმა ისმოდა შენდეგ კი ეგეც გაცუმდა.ჯინმა კი გადაწყვიტა რომ მუნისთვის დაერეკა.

ჯინი: რას შვები მუნ როგორ ხარ?

მუნი: კარგად თქვენ ჩემი და როგორაა ზეგ ჩამოვივაღ ასე რომ კიდრვ 2 დღე გაუძელი.

ჯინი: შეგიძლია იუკის დაურეკო ტელეფონზე არ გვპასუხობს და ძალიან ვნერვულობთ

მუნი: ხომ შვოდობაა იუკი ხომ კარგადაა ტელეფონს ყოველთვის პასუხობს.

ჯინი: ნუ ჯკ და იუკიმ იცხუბეს  ცალკე ჯკ ოთახშია გამოკეთილი ცალკე კი იუკის ვერ ვუკავშირდებით ჯჰოპ არაფერს გვეუნება.

მუნი: ახლავე რომელიმეს ან ჯკ ან ჯჰოპს მიეცი ტელეფონი ვინც იცის რა მოხდა

ჯჰოპ: ნუუ ბოდიში მაგრამ მე ამას ვერგეტყვი 

მუნი: ჯიუტობის დრო არა ჯჰოპ ახლავე მითხარი რა  მოხდა. 

ჯჰოპ: კარგი ნუ როგორც ვფიქრობდი იუკის ჯკ მიმართ გრძნობები ქონდა.როცა მაინერესებდა ჯკ რას გრზნობდა იუკის მიმართ მან თქვა რომ არაფერს და ისიც დაამატა რომ ის მის სტილში არ იჯდა და გარეგნობაც არ უწყობდა ხელს და შენ რომ არა ალბათ ყურადრებასაც არმიაქცევდა. ეს ყველაფერი კი იუკიმ გაიგო და სახლიდან ატირებული გავარდა.

მუნი: ეგ ნაბიჭვარი მის გამო  ჩემ დას რამე რომ დაემართოს ვერ გადამირჩება . დღესვე გამოვფრინდები ეცადეთ იუკის დაუკავშირდეთ კარგი ჯკ კი თვალით არ დამანახოთ ტორე ვერ გადარჩება და ჯკგადაეცით რომ იუკის ვეღარასდროს ნახავს ა მეგობარიც დაკარგა მეგონა რომ შეიცვალა მაგამ შევცდი. კაი მოძებნეთ და მეც ხვალ დილისთვის მანდ ვიქნები.

საუკეთესო ისტორიაWhere stories live. Discover now