ის ღამე ორივეს ტკბილად ეძინა. გამთენიისას კი ჯკ თავის ოთახში დაბრუნდა რომ ბიჭები შესამოწმებლად არ მოსულიყვნენ და რამე არ ეეჭვათ. როდესაც ჯკ იუკის ოთახიდან გადიოდა წინ ჰოსოკი შეხვდა.
ჯჰოპ:ჯკ იუკის ოთახთან რა გინდა?
ჯკ:არაფერი
კჰოპ:მართლა???ჯჰოპ ჩაიღიმა
ჯკ:მართალა
ჯჰოპ:მაშინ კარგი. მაგრამ შენი გამომეტყველება სულ სხვას ამბობს.
ჯკ:მართლა არაფერია. უბრალოდ შევამოწმე.
ჯჰოპ:კარგი გარგუ
ჯკ:ბიჭებს არაფერი არ უთხრა იცოდე თორე ვერ გამირჩები.
ჯჰოპ:კარგი კარგიჯკ თავის ოთახში შევიდა და და თქვა
ჯკ:იმედია არაფერს არ წამოროშავს.კარგი ფანტაზიის უნარი კი აქ. იმედია ჯინი კიდევ არ გამაგდებს ეჰჰ
როდესაც ყველამ გაიღვიძა ყველანი ინივერსიტეტებში გავარდნენ. თეჰიონმა იუკი წაიყვანა მანქანით და ჯკ მათ გაყვა.
ვი:იუკი დღეს კაფეტერიაში შემხვდი რა რაღაც უნდა გითხრა.
იუკი:კარგი და რა არის გუშინდელის მერე გინდა თქმა.
ვი:ხოდა მარტო მინდა ლაპარაკი ამ იდიოტმა რომ ვერ გაიგოს.
ჯკ:იდიოტი ვინაა.
ვი:ვინ და შენ.
იუკი:კაი შესვენებაზე გნახავ მაშინ.იუკი შესვენებაზე თეჰიონს შეხვდა.
იუკი:აბა რა იყო.
ვი: დავჯდეთ და გეტყვი.
იუკი:რა მოხდა.
ვი:ის გოგო წვეულებაზე რომ იყო შენი მეგობარი ხომ არ იცი რა ფაკულტეტზე სწავლობს და მისი ნომერიც რომ მითხრა.
იუკი:რათ გინდა. მოიცა არ მითხრა რომ მოგეწონა.
ვი:ნუუ.. ვერც ვუარყოფ და ვერც დაგეთანხმები.
იუკი:ვერ გავიგე მაგრამ კარგი დაგეხმარები დაახლოებაში.
ვი:მართლა. საუკეთესო ხარ იუკი.
იუკი:ვიცი.მისი სახელია მიკასა მეგობრები მიკას ვეძახით მოკლედ ის ევასავით ფოტოგრაფიის ლექციებს ესწრება. და იქიდან იცნობს ევაც. ევამ კი მე გამაცნო და მინდა გითხრა მართლა ძაან საყვარელი გოგოა. მაგრამ მასთან დაკავშირებით ცოტა ფრთხილად უნდა იყო რადგანაც 3 უფროსი ძმა ყავს და სამივე სპორცმენები არიან და კარგადაც სწავლობენ და მას საკმაოდ უფრთხილდებიან . ამიტომაც მას ვერცერთი ბიჭი ვერ ეკარება მათი შიშით.
ვი:ჯანდაბას ცოტა შემეშინდა... მაგრან ის გოგო ჩემი იქნება. უფრო მიმზიდველი გახდა
YOU ARE READING
საუკეთესო ისტორია
Romanceეს არის ერთ გოგოზე სახელად იუკიზე რომელიც იაპინელია და სასწავლებლად კორეაში გაემგზავრა