11🤥

13 1 6
                                    

როდესაც იუკიმ ჯკ დახატვა დაასრულა ყველაფერი ჩუმად თავის ოთახში დააბრუნა სკეჩბუქი ისევე დადო მაგიდაზე  და გარეთ გასასეირნებლად წავიდა. ერთ საათი კი ჯინის გაეღვიძა და საერთო ოთახში გავიდა.

ჯინი: ბატონი ჯონქუქ აქ რას აკეთებთ?
ჯკ:ცოტახანი დამაძინეთ რა
ჯუნი: კიდევ ვიკითხავ ოთახში რატომ არ გძინავს ჯკ?
ჯკ:კარგი რა ჯინ სულ ასე როგორ მექცევი მარტო მე იუკისაც უთხარი რა რამე ისიც ხომ აქ არის.
ჯინი:იუკის?მას რა ვუთხრა როცა აქ არაა? და მოიცა ერთად გეძინათ?
ჯკ:რა?აქ არ არის სად წავიდა?
ჯინი:მე მიპასუხე შე..
ჯკ:რა არა. ნუ იუკიმ მითხრა რომ უნდა ეხატა. მე კი ვუთხარი რომ მეც სამუშაო მქონდა და ერთად მოვეწყვეთ აქ მაგრამ მე ჩამეძინა რიგორ ჩანს.და იუკი სად გაქრა. ალბათ თავის ოთახშია?
ჯინი: კაი მოწესრიგდი და გააღვიძე ყველა შენთან კამათის ნერვები არ მაქ ამ დილა ადრიან არ მინდა ნერვები მოვიშალო.
ჯკ:კარგი წავალ გავაღვიძებ და იუკისაც დავხედავ.
ჯინი:ისე შენ და იუკი ძაან დაახლოვდით ამ ბოლო დროს თქვენ შორის რამე ხომ არ ხდება.
ჯკ: მე როგორც ვიცი არა.
თქვა და ამოიხვნეშა.

ჯკ ყველა რომ გააღვიძა იუკის კარებთან მივიდა და ფრთხილად დააკაკუნა ფიქრობდა იუკის არ ეძინოს და არ გააღვიძოს მთელი ღამის ნათევი გოგო. ასე რომ წყნარად გააღო კარები და შიგნით არავინ იყო ის კი არა ლოგინიც არ იყო არეული. შიგნით შევიდა და მისი რეაქცია  იუკის  ნახატმა მიიქცია. ის ძალიან ლამაზი იყო. ამ ნახატის დანახვისას ჯკ უფრო მეტის ნახვა მოუნდა მაგრამ იუკის გარეშე სხვა ნახატებს ვერ ნახავდა ასე რომ ქვევით ჩავიდა ბიჭებთან.

ჯკ:იუკი თავის ოთახში არაა
ვი:ალბათ გარეთ გავიდა
ჯკ:მაგრამ ხომ მეტყოდა
ვი:ხოდა არ გითხრა. ნუ ღელავ დიდი გოგოა უკვე არ დაიკარგება.
ჯკ:მაგრამ..
ვი:კაი დავირეკავ გაწყობს.
ჯკ:კი.

თაემ იუკის დაურეკა
ვი: იუკი სად ხარ.
იუკი: თითქმის სახლთან რა იყო.
ჯკ: არ უთხრა რომ მე მაინტერესებდა.
ვი:ისე უბრალოდ ვიღაცას შეეშინდა სახლში რომ არ ხარ.
იუკი:რაა კაი მივედი.

საუკეთესო ისტორიაWhere stories live. Discover now