Sabah olduğunu parlayan güneşten değil başımda azrail gibi dikilip kalkmam için bağıran Bertuğ sayesinde anlamıştım.
Uyandığımı gördüğün de "Okula geliyorsun" dedi.
Dalga mı geçiyodu? Böyle okula nasil gidicektim ki!"Kanka tassak mı geçiyon nası geliyim?" dediğimde aptalmışım gibi bakmaya başlamıştı.
"Yataktan düştüm o sırada olmuş dersin olur biter işte ya kalk."
Yalvaran gözlerle ona bakarak "Canım arkadaşım en sevdiğim arkadaşım gelmiyim lütfen."
"Yo geliceksin kalk lan hadi" diyerek kolumdan tutarak beni ayağa kaldırdı.
"Birşey yicen mi"
"Yok da ben gel-" daha sözümü bitirmeden eliyle
ağzımı kapatarak"İtiraz edersen döverim"
"Tamam be gelicem"
"Başka seçeneğin yok zaten üstünü giy kapıdayım ben"
Konuşmak yerine kafamı salladım.Üstümü giydikten sonra yüzümü yıkamak için lavaboya
gittiğimde aynaya bakınca gözümün altında ki morluğun geçmek üzere olduğunu gördüm.Krem sürüyordum evet ama hızlı geçmesi beni biraz şaşırtmıştı.
Bertuğ'u daha fazla bekletmemek adına hemen lavabodan çıkıp kapıya gittim.
"Nerde kaldın lan ağaç oldum"
"Geldim işte ya"
Gülerek ayakkabılarımızı giymeye başladık.
Merdivenlerden aşağı inerken Barış'la buluşacağım aklıma geldi.
Akşam eve gidiceğim için Bertuğ'ya söyleme kararı aldım."Bertuğ"
"He"
"Ben akşam biraz geç gelicem de sıkıntı olur mu"
"Yok ya ne sıkıntısı da nereye gidicen"
"Barış buluşmak istedi"
"Gidicek misin"
"Lan mal gitmesem niye eve geç geliyim"
"He doğru"
"Zekana hayranım Bertuğ"
"Boş yapma göt"
Gülerek omzuma elini koydu ve okula doğru yürümeye başladık.
Yürüyorduk ki telefonuna bir bildirim geldi.
Telefonun ekranından kim olduğuna baktığında,
"Bizimkiler yazmış la sana niye bildirim gelmedi""Sessizde kullanıyorum ben telefonu ondan,
ne yazmışlar bu arada"semih gibi sessizde kullaniyorum ne kadar uyumluyuz dimi
(evet diyin)"Söylemiyom aç bak"
Oflayarak telefonu cebimden çıkarıp mesajlara girdim
nerde beles oraya yerles
ferdi
nerde kaldınız lan
derş başlıcak 5 dakikayayunus abim
sen dersleri takip eder miydin ya
gözlerim yaşardı
QPQPEOURJSOSKDJSHIAODBDHferdi
Komik değildi. Gülmedim. Şakan o kadar kötüydü ki kafamın üstünden gitmesini tercih ederdim. Dürüst olmak gerekirse beni güldürmek için berbat bir deneyimdi. Kıkırdamadım akciğerimde ufak bir hava akısı olmadı. Bilime göre güleceğimiz zaman, yüz kaslarınızın gülmeden önce gevşemeye hazırlanırlar, en küçük oynama bile hissetmedim. 0/10 şakan o kadar kötüydü ki sana yasal olarak yaratıcılı olmana kim izin verdi inanamıyorum. Bu şakaya harcadığın beyin gücü dünyadaki bütün evlerin enerjisini karşılamaya yeter sanırım. Bir kişilik sahibi ol şaka yapmayı öğren, kitap oku. Bunu komiklik için söylemiyorum, içtenlikle söylüyorum ki bu mizahın gelebileceği en kötü nokta olabilir. Az önce dünyadaki bütün mizahi ve komedik şeyleri tek elle yok etmiş bulunuyorsun. Toplum seni bütün olarak bu komiklikten aciz bıraktığınden dolayı büyük bir utanç içerisindeyim.