15.

417 21 20
                                    

Vzbouzím se až v noci/ráno/odpoledne/večer.. Netuším kolik je hodin, co je za den nebo proč je kurva všude tma.

Jen černo černá tma.

Pode mnou cítím měkkou matraci.

Chci si promnout oči, ale ruce mám o rám postele svázané k sobě.

Chci se zvednout, ale nohy mám také svázané k sobě.

Chci se jakkoliv pohnout, ale nejde to.

Snažím se si vzpomenout co se dělo, ale kromě strašné bolesti hlavy, zadku, stehen a zad necítím nic..

Chci začít řvát, ale nejde to. Mám něčím zalepenou pusu.

Kurva, kurva, kurva

Jak jsem se sem dostala dopici?

Počkat

Už asi vím

Byla jsem s Calinem, pak jsem šla po tmě domů, kde byl Petr a ten mě chytl pod krkem a někam semnou jel.

Tyvole, prosím kohokoliv, jen ne aby sem přišel Petr..

Všechno lepší než Petr.

Koukám do stropu a snažím se si vybavit cokoliv dalšího.

Slyším odemknutí zámku a následné rozsvícení mě přesvědčí o tom, že někdo vešel, ale nemám ani odvahu se podívat směrem ke dveřím.

,,Ale ale princezna se probudila, no bylo na čase" uchechtne se a sedne si ke mně blonďák s modrými oči..

Zase on..

Pohled odvrátím na něj, ale odpovědět mu nemůžu, pro mě bohužel, pro něj naštěstí.. Možná spíš obráceně

,,Tak co? Už sis rozmyslela svoje chování koťátko?" dá mi ruku na tvář a já sebou začnu všelijak škubat, jen aby na mě nesahal. Ovšem mě svázal tak dobře, že to moc nejde.

,,Koťátko si chce hrát?" lehne si na mě a rukou mi jezdí po těle.

Nevím jak je to možné, ale na sobě mám jeho tričko i kraťasy.

Záporně zakroutím hlavou. Nechci si s ním hrát, nechci s ním nic.

Nechci s ním udržovat oční kontakt, takže se konečně rozlédnu po místnosti.

Vypadá to, že jsme u něj doma, ale tohle je místnost, ve které jsem nikdy nebyla.

Možná to je ta místnost, kterou mi tak výrazně zakazoval navštívit.

Prohlížím si pokoj, když mi Petr odtrhne lepící pásku z mých úst.

Hned na něj chci začít křičet, ale v zápětí mi dojde, že to asi nebude dobrý nápad, tak na něj jen koukám stejně jak on na mě.

,,Koťátko nemluví?" palcem mi přejede po rtu a nahne se k mému uchu

,,Takže ses rozhodla mě srát dál, jo?" přecedí skrz zuby

Možná by bylo lepší něco říct, ale nemám nejmenší tušení co.

,,Kurva, řekni něco" praští pěstí do polštáře vedle mojí hlavy.

,,Promiň" zašeptám

,,Konečně" dá mi menší facku a stoupne si

Jde na druhou stranou pokoje k nějaké skříňce a vytáhne z ní černý kožený bičík.

Taky vytáhne něco co hned schová za zády a jde zase ke mně.

,,Takže vyjasníme si pravidla" uchechtne se a bičík i s zatím neznámou věcí dá za postel, abych na to neviděla.

Když kouřím, tak piju /Stein27Kde žijí příběhy. Začni objevovat