4

111 11 1
                                    

-Máté...... Máté....Máté figyelsz?

Zökkenti ki a pszichológus Mátét.

A fiú megijedt, azt hitte hogy Dávid akarja felébreszteni, aztán realizálta hogy megint ott van ahol legkevésbé sem szeretne.

-Hogy érzed magad?
Kérdezi a hölgy.

Nincs válasz.

Máté a háta kőzepére nem kívánja az aggyturkászt, viszont aggódó szülei miatt elviseli.

-Egy ideje nem haladunk, egyáltalán.
Kezd aggódó hangot felvenni a doktor.

-Tudom..
Válaszol halkan majd újra dermedt tekintettel bámulja a padlót.

-Lassan vissza kell térned az igazi valóságba, folytatnod kell az életed és az egyetemet is.

A szobában ismét a csend uralkodik.

-Talán segítene ha meglá-
Máté hirtelen felállt,majd kiviharzott az épületből.
A nő még utána kiált valamit de nem hallja, elnyomja a zúgó hang.
Könnyei megerednek, amit nem is ért, azthitte hogy már rég kiapadtak a könnycsatornái.

A szakadó esőben ballagott..

Hazaért, a lakásában az ordító csendet figyelhette meg, majd minden apró zaj hangosabb lett.

Megint képzelődik? vagy Megint rosszul van?

Nem tudja megállapítani.

A csend megint úrrá lett. Csak a ruhájából csepegő víz kopogását hallotta.
Lezuhant az ágyra, majd a plafonra meredt.
Vajon most aggódnia kéne?
Elgondolkozik. Talán tényleg segítene ha látná.Viszont az is meglehet hogy súlyosítaná a helyzetét.
Fél odamenni, szembe nézni a valósággal, tart attól hogy a bűntudat felemészti teljes egészében.

A konyha felé veszi az irányt. Az ajtót kinyitja és meglátja Dávidot, valamit főzni próbált.
Máté az ablakra emeli tekintetét. Esőnek semmi nyoma.

Burning Dreams   ||2okos ff||KdsxIce||gay story||Where stories live. Discover now