2

184 10 4
                                    

~Pár hónappal korábban~
—Múlt—

A mai stream után Dáviddal a kanapén ültünk és mindkettőnk a telefont nyomta..

-Mesélj valamit!

-Mégis mit kéne?
Kérdez vissza jóbarátom egy furcsa tekintettel,  majd pillanatokon belül visszafordult a képernyőre.

Egy kósza gondolat végig futott a fejembe.
Unatkozom és Kéjdi nem akar beszélgetni majd én szóra bírom.

Következő mozdulatom a combjához vezetett.
Úgy látszik hogy ez nem zavarja, szoktunk buziskodni valószínűleg ezért nem reagál.
A kezem megindult lassan felfele, még mindig nem reagál, vagyis azt hittem pár másodperc erejéig.

-Ne buziskodjál már!

-Attól lesz buzis hogy mondod!!
A mondatom után beviharzott a szobába és rám csapta az ajtót.

Felkeltem a kényelmet nyújtó ülőalkalmatosságról és odakullogtam az ajtóhoz majd kopogtam.

-Megvagy?

-Meg.

-És kijössz még ma, vagy ott töltöd az éjszakát is, ráadásul meg itt kinn a telód is.

Eltelt pár perc.

Majd kijött hozzám én meg csak néztem mert nem tudtam mit mondjak.

Egymással szembe voltunk és csak néztük egymást.Valami különöset kezdtem el érezni miközben a szemeit fürkésztem.

Elém lépett és a kezét a derekamon éreztem,ami eléggé meglepett.

-Mit csinálsz?
Kérdeztem alig hallhatóan, amikor a keze nem nevezhette akadálynak a pólót, megindult felfele.

Közelebb hajolt majd fülembe suttogott
-Szerinted?
Majd precízen követte a gerincem vonalát, ami egy jóleső sóhajt csalt ki belőlem.

Nem akartam agyalni azon hogy Dávid keze szinte korcsolyázott a hátamon, az se foglalkoztatott hogy mi lesz ezután, mert az érzés amit kicsalt belőlem az eseménysorozat felemelő volt.

Amilyen hirtelen történt olyan hamar ért véget.

Itt hagyott. Kds ledobta magát a székébe és csak telefonozott.

-Mit szeretnél enni? KFC jó lesz?
Kérdezi tőlem.

Értetlenül néztem, majd egy bólintással nyugtáztam a döntést.
- Ugyanolyat kérek mint te..
Igazából nem vagyok oda a Kentucky-ért inkább Mekis vagyok.

De úgy látszik hogy a történtekről nem beszélünk,
mindha mise történt volna..

Burning Dreams   ||2okos ff||KdsxIce||gay story||Donde viven las historias. Descúbrelo ahora