Jelen
Pár napja az intenzív emlékek rendszeresen elevenültek fel Máté fejében.
A valósnak tűnő emlékek mind Dáviddal kapcsolatos.
Majd ezek az alkalmak sűrűsödtek és időrendbe jönnek felszínre.
Az első találkozásuk, a barátságuk kialakulása, az iskolás éveik, YouTube-al való ökörködésük, a Streamelés, születésnapok és a boldog pillanatok.Fájó volt ezeket újra átélni, valójában a boldog pillanatok is utólag szívszorítóak lettek a fiú számára, hiszen elviselhetetlenné vált a körülötte levő világ.
Amit nem visel jól.
Szemei beestek, a bőre sápadt, teste erőtlen.
Az alvatlanság és a pánik rohamok sem hagyják nyugodni.Legutóbbi flashbackben, újra megélhette, hogy a barátjával levő kapcsolat megújult egy bizonyos szinten.
A fiú pár másodperc erejéig érzi emlék derítő pillanatát,majd elnyeli a keserűség az elméjét.
Fél. Fél attól hogy a helyzet változatlan marad.Feláll és elsétál a konyhába. Ezt követően beveszi a tablettákat, a nyugodtság reményében.
Máté csak gratulálni tud a pszichológusának hogy felírta neki a gyógyszert, ami nem szolgált sok pozitívummal mert néha kiesik valami, de még olykor hallucinációja is van._________________________
MúltA a Nap vakító sugarai keltettek fel, körülnézve realizáltam a szituációt.
Fél hét van és megdöglök a vilagosságtól ezért Dávid mellkasáról felpattantam, nagyobb volt a lendület a kelleténél mivel majdnem kifejeltem az ablakot..
Behúztam a függönyt hogy Kejdi zavartalanul aludhasson tovább, mindig hajnalban alszik el ez tegnap se volt máshogy.Én kimentem és valamit raktam a gyomromba ételt majd nekiálltam Youtube-ozni és egy jó óra után meguntam.
Kd-nek elkezdtem csinálni egy shaket de azt tettem bele amit találtam, tehát remélem hogy nem kukás minőség.
-Hát jó reggelt!
Lopakodtam be a szobába.-Azt neked is.
Forgolódott a magasabbik az ágyban.-Kelsz? Csináltam táplálékot.
Ugrottam be az ágyba.-Kösz tes, de jobban értékelem azt amikor a seggeden maradsz itt.
Mutatott pontosan magamellé.Nem beszélünk az egész 'dologról' csak néhány mondatba elrejtve tudjuk meg hogy rendben vagyunk egymással. Érdekesen alakult ez ki, hiszen sok alkalom volt hogy a barátság határait átléptük.
-Aludni akarsz még?
Néztem rá, annak reményében hogy felkel és lesz társaságom is.-Aha
Hangoztatta alig hallhatóan, majd magához rántott és álomba zuhant.
Ami egész jól esett..
Én meg addig hallgattam a szuszogását míg én is bealudtam.._______________________________
ESTÁS LEYENDO
Burning Dreams ||2okos ff||KdsxIce||gay story||
Fanfic16+ Saját felelősségre olvasni‼️ Megrázó jeleneteket tartalmazhat! A "könyv" szórakoztatás céljából készül, Fiktív történet! Türelem☝🏿 Nézz bele ha kiváncsi vagy 💁🏿♂️