Salam. Nə deyəcəyimi bilmirəm amma bildiyim bir şey varki bu kitabı yazmağ üçün çox həyaçanlıyam.Kitabıma şans verdiyiniz üçün çox təşəkkür edirəm.
Etdiyim xətaları mənə bildirsin şad olaram🌹
***
Hər kəsin bir unudulmaz yarası var.Bəs mənim unudulmaz yaram nə idi?Bu sualı hər zaman özümə verdiyimdə anamı xatırlayıram.
Gənc qız başının dərisinin ağrısını hiss etməmək üçün dişini sıxdı.Zatən ağrı çəkməyə öyrəşmiş bədəni bu ağrının üştəsindəndə gəlməyi bacarırdı.Gözyaşları ilə dolan gözlərinə ağlamamaq üçün əmir verdi.Nə olursa olsun bu qadının qarşısında ağlamayacaqdı.Başının dərisinə batan dırnağlar bir bıçağın ucu kimi kəskin idi.Bundan əvvəl bıçaq zərbəsi alan qızın bədəni nə qəribədi ki bu ağrıyada öyrəşmişdi." Deməli canın ağrımır?"dedi təpəsində dayanan ögəy anası.
Ana?Ona ana demək nə qədər yanlış idi.Ana sevgi deməkdi.Mərhəmət...övladı üçün canını belə fəda etməyə razı bir mələk deməkdir ana.Bu qadın anası ola bilməzdi.Onu qalaya gələn ilk gündən etibarən heç sevməmişdi.
Atasının belə bir qadınla necə evləndiyini anlamırdı.
Həqiqətən belə bir adama "ata" deməkdə nə qədər doğru idi?
"Səni lənət olası,xəstəliklə məxluq."deyərək qışqırdı qadın və saçlarını əlinin arasına dolayarak gənc qızı yerdə sürükləməyə başladı.
Christina ona mane olmağa çalışsada bir donuz kimi güclü olan qadının əlindən xilas ola bilmədi.Yenədə ona yalvarmağdansa ağrı çəkməyə razıydı.illər iyirmi bir yaşına gəlmiş bu gənc qadına ayağda durmağı, güçlü olmağı çətin də olsa öyrətmişdi.Heç kimin qabağında əyilməyəcəyinə, zəyif yerlərin bəli etməyəcəyinə on dörd yaşında olanda özünə and içmişdi.
Bu vaxt gənc qızın ağlına altı yaşında olduğu vaxt gəldi.Altı yaşında olduğunda canavarın qarşısında dizləri üzərinə çöküb anasını buraxması üçün yalvarmışdı.
Amma nə fayda...
O hələ on dörd yaşında ölümlə üz-üzə gəlmişdi.
Ögəy anası hədəfi yanlışlığla sol çiyninin altına endirdiyi xəncərlə ölməsini istəmişdi.Bunun bir qəza olduğunu qalada ki insanlara dediyində, üzündəki ifadəni görən bir insan onun bir mələk olduğunu düşünə bilərdi.
Atası belə bu qadının qızını öldürmək istədiyini içtən içə bilsədə,bu hadisənin qəza olduğu haqında arvadını dəstəkləmişdi.
Ata...ata nə demək idi? Övladının arxasında olan uca bir dağ deyil idi ata? O vaxt ana sözünü gözəl xatırlayan qəlbi,ata sözünü xatırlamağ belə istəmədi. Onun bir atası yox idi. Sadəcə qarnını doyuran yatacaq bir yer verən adı bir insan idi Lord Harrıson.
Əslində qalada digər xidmətçilərdən heç bir fərqi yoxdu Christian'nın.Özünü bildi biləli,bu qalada sadəcə bir xidmətçi idi.
Zatən o adamın qızı olduğunu xidmətçilər içində bilən tək kişi,ixtiyar Avery'di.Avery uzun illər bu qalada olub işini çox gözəl etdiyi üçün,ögəy nə qədər istəsədə işindən qovulmamışdı. Çünki Lord Harrıson onun yeməklərindən əsla vəzkeçə bilməzdi.
" Ana nolar eləmə..."
Ögəy qız qardaşının səsi qalanın alt qatında olan boş otağın içində yanğılandı. Gənc qız gözyaşları ilə islanmış yanağların siləndə,kənardan baxan biri döyülənin Christina deyil o olduğun zənn edərdi. Zatən Leydi Eliza heç vaxt ögəy bacısı Christina kimi güclü ola bilməmişdi. Birlikdə böyüyən bu iki gənc qız, xarakter olaraq bir-bindən çox fərqli idi. Eyni ilə gecə və gündüz,siyah və bəyaz kimi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unudulmaz yara
Historical Fiction"O zaman arvadım olacağınıda bilirsən?" "A-arvadın?"Christina dönüb qaldı.Uca Allahım bu adam nə deyirdi?Qulağları yanlışmı eşitmişdi?