2-ci Bölüm

7 0 0
                                    

Eliza qolundan tutub sürükləyərək gedən anasının arxasınca gedəndə ağlı geridə qalan bacısıdaydı. Christina'nı əziyyət çəkəndə görmək qəlbinə çox ağır gəlirdi.

Həyatı bu qalanın içində hər şeydən qorxaraq keçib, indi isə böyük bir qorxunun içində üzürdü. Heç sevmədiyi və əsla sevməyəcəyi, bir adamın arvadı olacaqdı. Bəzi gecələr gözləri qızarana hətta şişənə kimi ağlamışdı. Həyat qadınlar üçün nə qədər acımasızdı. Burada qərarları qızlar üçün yalnız ataları verirdi. Cənabi Qafqaz və Fransada isə vəziyyət daha yaxşıydı.

Christina anasının kirli oyunlarına görə xəstə biri kimi görünməsəydi eyni qədəri bərdədə o da yaşayacağdı. Hətta gənc qız özündən daha gözəl idi. Uzun sarı saçlar, mavi və yaşıl arasında gedib gələn göz rəngi, süd bəyazı təni ilə möhtəşəmdi. Avery onun gözəliyini anasından aldığını deyirdi. Christina'nın anasından gələn  bu gözəlliyini öz anası qısqandığı üçün onu bu hala gətirmişdi. Yazığ qız yediyi bir neçə qidanın ona toxundüğun bilmirdi. Ən çox da lobya, istiot və qara undan hazırlanan çörək. Uşaqlıqdan bəri bədənində olan qırmızı ləkələr və bəzəndə insanı sinir edən qaşıntılarla yaşamağa öyəşmişdi.

Leydi Jasmine gənc qızın otağına çatdığında onu tez içəri itələyib,kapını kilitlədi. Əsəbi hələdə keçməmişdi. Eliza qorxudan titrəyərək başını yerə doğru əyib,gözlərini anasından qaçırdı.

"Sənin cəzan daha böyükdü."deyə bağırdı qadın əsəblə. Anasının səsi irkilməsinə səbəb oldu." O qıza yaxın olma dedim neçə dəfə, amma sən məni dinləmədin."

"Christina yaxşı biridi ana..."

"Kəs səsini!"

"..."

Yaşlı qadın otağın içində gəzəndə baxışları qızının üstündəydi.

"O yaxşı falan deyil. Lənətlidir."

"Lənətli deyil, xəstədə deyil. Lobyanın bədəninə pis təsir etdiyini bildiyin halda ona həmişə bu yeməyi verirsən. Onu bu hala gətirən sənsən."

"Sənin dərdin nədir Eliza?"

"Ana..."

"Bildiyin hər şeyi deyib bizi qaladan atdırmaq istəyirsən?"

"Yalan danışmağı sevmirəm."

"Yalan danışmayacağsan ay axmaq! Sadəcə çənəni bağlı tutacağsan."

"Tanrıdan heç mi qorxmusan?"

Anası zarafat yana bir qəhqəhə atdı.

"Biz pulsuz və ac qaldığımızda, səncə Tanrı yardım edəcək?"

"Həyatımız yalan üstünə qurulub."

"Kim bilir? Sadəcə sən və mən. Lord Harrıson sənin onun qızın olmadığını öyrənsə ikimizi də başın uçurar. Ona nə cavab verəcəm Eliza? Səninlə evlənəndə əslində mən hamilə idim?"

"O vaxt yalan danışmayacaydın."

"Hələ də mənə dirənisən." Qızının qarşısına keçib əsəbi üz ifadəsi ilə ona gözlərin dikdi." Üzümə bax!"

Eliza başın qaldırıb anasına baxdı.

"Əgər birinə bunu danışsan səni öz əllərimlə öldürərəm."dedi ciddiyyətlə "Christina'nın dəyərsiz həyatına görə öz həyatımdan vəzkeçməye niyyətim yoxdur. Unutmaki mənə görə sənində həyatın xilas oldu. İngiltərənin ən zəngin adamlarından biri ilə evlənirsən."

"O adam mənim atam yaşımdadı."

"Nə olacaq? Kişi kişidi. Həm olğun kişilər qadınlara daha çox önəm verir. Çox gözəl yaşayarsan."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 22 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Unudulmaz yaraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin