İyi okumalar
୨୧
"Kesin aşık olmuş çocuk sana."
Taehyung, kardeşine göz devirirken omuzundan da ittirmeyi unutmamıştı. Kız ellerini sık sık birbirine çarpıp yerinde zıplıyordu. Kendince abisi için bir koz geçmişti eline. Dalga geçebilirdi.
"Duyun ey dostlar! Abim, gaylerin gayi, Kim Taehyung büyük bir aşk yaşıyor!"
"Abartma bir şeyi de Eun."
"Kıskançsın sadece Amon. Diyorum sana bu kız senden hoşlanıyor abi!"
Taehyung, sadece göz devirip sigarasının külünü kalpli küllüğüne dökmüştü. Diğerleri külünü fincanın tabağına koyarken küllüğü sadece o kullanıyordu.
"Ya aptal mısın? Beş senedir evliyim ben, ayrıca küçük çocuklara ilgi duymuyorum."
Kadın ellerini göğüsünde bağlayarak konuştuğunda Taehyung da bu kozu kullanıp
"Eun, cidden susar mısın hayatım. Teyzenle düzgün konuş."
Demişti.
"Orospu çocuğu! Otuz beş yaşındayım sadece!"
Eun, abisinin bacakları üstüne attığı bacaklarını kendine çekti ve dizinde kaykaydan düşünce oluşan yarayla oynamaya başladı.
"Endo ne yapıyor? Sevişin artık, ben bebek sevmek istiyorum."
"Geri zekalı kardeşinin yanında düzgün konuş."
Bakışlar Eun'a döndüğünde kız gülümseyerek kulaklarını kapatmıştı.
"Eun'un benden daha hareketli bir yatak hayatı olduğunu düşünüyorum."
Demişti Taehyung, göz ucuyla kardeşini yoklarken. Attığı yemi yutacak mıydı merak etmişti.
"Tüh, o kadar belli mi ettim?"
Yutmuştu. Salak kız.
"Çakarım ağızına sus. Duymayacağım bir daha."
Amon, kıza bakıp gülerken Taehyung kız kardeşine garip garip bakıyordu. Yanındaki rahatlığı hoşuna gidiyordu ama burada onun yatak anılarını dinleyecek değildi tabii.
"Tamam abi bir daha insanlarla üreme eylemleri yaptığımı söylemem sana. Kendisi Fransa'da kiliseden çıkmadı çünkü, bana laf ediyor."
"Fransa'da kimseyle yatmadım!"
"Aynen ben de kumar oynamıyorum, kilisenin camını kırmadım, hiç grup takılmadım ve erkeğim abi."
Ortamda ilk önce kahkaha duyulsa da sonradan kızın dedikleri anlaşılır anlaşılmaz bir sessizlik olmuştu.
"Sen... Sen kumar mı oynadın?!"
Dedi kadın hızla. Eun ise kafasını sallamıştı gülerek. Daha sonra da umursamadan önündeki şarap şişesini kafasına dikti.
"İçmeyeceksin demedim mi sana?!"
Şişeyi kızın elinden çekmeye çalışsa da Taehyung, kadını durdurup kardeşinin dediklerini düşünmüştü. Amon'un tek derdi onun alkol içiyor olması mıydı?
"Sen grup mu takılıyorsun? Eun ne diyorsun! Kilisenin camını neden kırdın ve kumar- yahu hepsini siktir et grup takıldım ne demek?"
"Ben yetişkin biriyim yalnız."
"Yirmi yaşında bir yetişkin nasıl bu kadar sikko deneyimleri tatmış olabilir? Ben bile bunların hiçbirini yapmadım aramızdaki altı senede."
Amon, gülmesini tutmaya çalışıyor, bir yandan da sigarasını yakmaya çalışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
White Mustang | Taegguk
FanfictionTaehyung, Hoseok'un seramik atölyesinde çalışan arkadaşı Jeongguk'tan kendisine ders vermesi için ricada bulunmuştu.