5. WYPARTE EMOCJE

7 3 0
                                    

Płacz, krzycz, śmiej się. Nie ma reguły na życie. Ani nie jest on przepisem na naleśniki, który powielamy(albo babeczki jak wolisz). Z jakiegoś powodu ludziom przyszło doświadczać. Mocno i delikatnie. Jedni są silni na zewnątrz by zamaskować to jak dużo za nimi. Być może los ich tego nauczył. Inni są pełni miłości, mimo każdego złego doświadczenia. Czujesz mocno. Cierpisz mocno. Ale też kochasz mocno, troszczysz się mocno. Nikogo nie obchodzisz? Ale jednocześnie skoro każdy ma wszystko w dupie czemu nie pozwolisz sobie na wszystko czego chcesz. Większość ludzi przejmuje się tym co powiedzą o nich inni- błędnie. Z reguły każdy z nas przejmuje się tym co ktoś powie o nas, nawet osoba o której myślimy myśli czy o tym samym. W tym ludzie są podobni. Każdy w jakiś sposób myśli tylko o sobie i to spory plus a zarazem minus. Emocje są po to żeby je czuć, zmysły są po to by je odczuwać, miejsca są po to by je zwiedzać, a ludzie po to by ich kochać . Nie da się jednak przecież kochać każdego. Więc skoro to jest tak jasne czemu ludzie wciąż nie rozumieją , że nie da się być szczęśliwym 24 na 7. I może właśnie w tym tkwi to szczęśliwe życie. W spokoju, rutynie, nudzie, smutku, malancholii. W odczuwaniu różnych emocji, z których budujemy siebie i życie, o którym opowiemy wnukom. Nasze zawody miłosne, poznani ludzie dobrzy i źli, płakanie z powodu oceny. Każda emocja jest czasowa. I po upływie czasu będzie tylko bańką, która otaczała daną chwilę. Emocje są znakiem , że ktoś przekracza nasze bariery, że coś nas boli, że coś jest dla nas dobre a coś innego niekoniecznie. Pozwalają zrzucić ciężar, zrozumieć coś. Opłakiwania końców są tak samo piękne jak uśmiech z powodu początków. Największą karą jaką można sobie zrobić jest nieodczuwanie nic. Jedyna zła emocja to obojętność. Póki czujesz- żyjesz. Możesz zakochiwać się wiele razy, patrzeć z miłością na bliskich, wzruszać się na widok starszych małżeństw, czy płakać na myśl o samotnych pieskach i kotkach w schroniskach, patrzeć tysięczny raz na piękno zachodów słońca, płakać na ulubionym filmie, stresować się egzaminem i bać się oceny innych, stale próbować nowych rzeczy, upadać i podnosić się. Szczęśliwie życie to takie, w którym pozwolisz sobie czuć więcej niż tylko radość i zrozumiesz, że to jest prawdziwy dar.

ROZGRZESZENIEWhere stories live. Discover now