♥︎²

1 4 0
                                    

Tuğkan-Belki de

Genç adam dayanamamış yazmıştı genç kıza.Tabii yazdığı saatin bile farkında değildi.Gece iki, genç kız ders çalışıyor genç adam ise instagramdan yazdığı mesaja dönüş bekliyordu.

Genç kız en sonunda ders kitaplarını toplamış, telefonunu uçak modundan çıkarmıştı.Her iki saatte bir açıp baktığı için fazla bildirim yoktu.

Lâkin dikkatini çeken o mesaja tıklamadan edemedi.

MoonLover:

Acaba size aşık olabilir miyim?
//𝘰𝘬𝘶𝘯𝘥𝘶

Üstten okuduğu mesajın devamı da gelince hesabın içine girip stolklamayı düşünmüştü genç kız lâkin hesap yeni açılmış ve bir tek kendisi takip ediliyordu.

MoonLover:

Özür dilerim çoktan olmuşum zaten.

En sonunda cevap vermeden yapamadı genç kız.

Ahsentan:

Pardon, tanışıyor muyuz?Ona göre sizi engellemeyi planlıyorum.

Cevabı hiç gecikmeden geldi.Aktif değildi tanımadığı bu insan ama yazınca hemende girmişti uygulamaya.

MoonLover:

Tanışıyoruz :)
Bence engellemeni gerektirecek bir durum da yok.
Sadece konuşup sohbet etmek istiyorum.

Genç kız acaba okulundaki arkadaşları şaka mı yapıyor diye düşünmüştü ama hangi arkadaşı şakası için gece yarısını beklerdi ki.

Yazmaktan bir zarar gelmeyeceğini düşündü.Hiç olmadı bir sorunla karşılaştığı anda babasına söyler diye de geçirdi içinden.

Hazırladığı çantasını çalışma masasının yanına bıraktı ve yatağına yöneldi.Zaten yanı başında duran gece lambasını yatak örtüsünün altına girince kapattı.

Eline telefonunu yeniden alınca hâlâ aktif olduğunu gördü.

MoonLover:

Rahatsız ettiysem özür dilerim :(

Ahsentan:

Sorun yok ama
Kim olduğunu söylemek istemez misin?

MoonLover:

Sence adımı söyleyecek olsam
Bu şekilde fake hesap açıp mı yazardım?

Ahsentan:

O da doğru.
Peki tam olarak niye yazdın?
Üstelik bu saatte

MoonLover:

Arkadaşım git hesap aç yaz dedi.
Bende baya bir düşündüm
Açsam mı?
Açmasam mı?
En son karar açayım ve yazayım dedim
Saate geç oldu ama bir şey olmaz dedim.

Ahsentan:

Şimdi diğer soru.

MoonLover:

Uzun süredir senden hoşlanıyorum
Ama itiraf etme gibi bir cesaretim yok
O yüzden

Ahsentan:

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 26 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝐻𝑒𝑟 𝐴𝑛 𝑆𝑒𝑛 𝐻𝑒𝑝 𝑆𝑒𝑛/𝒀𝒂𝒓ı 𝑻𝒆𝒙𝒕𝒊𝒏𝒈Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin