yatakta dönerek uyumaya devam ediyordum tabi defalarca çalan telefonum beni bölmeseydi devam ederdim de derin nefes alıp bıkınlıkla telefonuma uzandım alıp açtım
"Efendim yeosang"derdemez telefondan gelen bağırma sesleri yüzünden telefondan yüzümü uzaklaştırdım daha sonrasında geri kulağıma götürdüm " Wooyoung sevecem ebeni çık şu amına kodumun evinden okula geç kalcaz geri zekalı napıyorsun sen" Yeosangın dedikleri ile telefona baktım "hassiktir yarım saat kalmış tamam gidin siz geliyorum arkadan" Telefonu hızla kapatıp ayaklanmaya çalıştım ama malesef uyku mahmurluğum yüzünden ilkinden yere kapaklanmıştım Allah'tan canım acımamıştı hızla kalkıp üstüme dolaptan okul formamı alıp giydim daha sonra çantamı hazırlayıp hafif bir parfüm sıkıp evden çıktım fazla zamanımı almamıştı hazırlanmak ve iyki okul fazla uzak değildi "tabanlara kuvvet Jung wooyoung okula yetişemezsen sen bitin demektir" Okula doğru koşamaya başladım okula geldiğimde birisi daha koşuyordu sanırım tek geç kalmaya yakın olan ben değildim kafamı silkeleyip okula girdim ardından da kapıda beni bekleyen yeosang ve jongho çiftini gördüm yanlarına gidip selam verdim geri selamlandıktan sonra bişey farkettim ortada Hong joong yoktu bu garipti genelde hep burda olurdu biraz daha etrafa bakındım " Yeosang jongho Hong joong nerde gelemdi mi daha yoksa " Yeosang başını saladı ben seni ararken jongho da hongu aradı ama telefonunu açmıyor başına bişey mi geldi acaba diye düşünüyorum " Derken arkadan gelen ders zili çalmasıyla oflayıp sınıflara dağıldık hong joong ve ben aynı sınıftaydık ama yeosang ve jongho yan sınıfımızdaydılar ders hocası girdiğinde dikatimi vermeye çalıştım o ara arkadan koşarak gelen hong joong içime su serpmişti yanıma gelip oturdu hemen derse başlamıştık teneffüs zili çalana kadar dersi dinledik çalınca hemen hong a döndüm " Nerdeydin hong endişelendik " Hong gülümseyip bana baktı " Sınav için çalışıyordum akşam baya geç ve derin uyumuşum bu yüzden aramalarınızı ve alarmı duymadım özür dilerim woo" Açıklamasını yaptıktan sonra sınıfa dalan ikiliyi gördük resmen koşarak gelmişlerdi yeosang sormadan hong ondada açıklamış oda jongho ya dönmüştü " Ahh cidden hong senin bu çalışkanlığın bir tek içimizde sen çalışıyorsun farkındasın değil mi " Jongho ya sarılmış bizi izliyordu bizde gülmeden edememiştik onların bu haline çok geçmeden hong cevap vermişti " Iyyy siz gibi yapış yapış değilim dersime odaklanıyorum şükürler olsun" Dediğinde hong ve ben çoktan yarılmaya başlamıştık jongho da bize katılmış yeosang hala anlamaya çalışıyordu anladığında ise jongho ya " Sen kimin tarafındasın jongho bize laf soktular açık ara ya " Jongho tirip yiyeceğini düşünerek gülmesini durdurmaya çalıştı ciddi bir ifade takındı yeosangı omuzlarından tutup kendine çekerek yaklaştırdı " Gülmeyin sevgilim haklı " Demiş sonrasında onun bu çabası ekstra gülmemize yol açmıştı ardından tekrar çalan ders ziliyle ayrıldık okulu böyle geçirerek okul sonu etmiştik son zil çalınca hong ve ben sınıftan çıkıp yan sınıftan da yeosang ve Jongho ikilisini de alıp okuldan çıktık yolda yürürken bizi aniden durduran yandan gelen uzun sarı saçlı bir çocuk olmuştu bize bakmıyordu aslında sadece hong joong a bakıyordu " Hey sen kahverengi saçlı çocuk arakana bak cüzdanını düşürdün " Hong afalamış gibi bakıyordu çocuğa arakasına bakınca düşen cüzdanını alıp ona döndü " Teşekkür ederim " Kısa kesmişti buna karşılık çocuksa " Rica ederim " Demiş hafif sırıtmıştı " hoş birine benziyorsun telefon numaranı versene takılırız belki " Diyip telefonunu çıkarmış kayıt yerine girmiş bekliyordu hong çocuğun cesaretine hayran kalmış numarasını vermişti çocuk ordan uzaklaşınca yeosang, Jongho ve ben hong a bakıp gülüyorduk " Noldu lan az önce " Demişti yeosang Jongho ise " Sanırım evin yanıyo hyung" demişti bende Jongho yu onaylamış " Baya baya yanıyor bence yoksa neden versin ki numarasını " Diyerek imayla honga baktım hong bıkınlıkla bize bakıp sayde eye atı konuyu kapatmak için kafeyi göstermiş " Ayh acıktım ben konuşacağınız konuyuda bişeyler yiyelim hadi " Demiş ve oraya yönelmişti çoktan bizse ne yapmaya çalıştığını anlamış aramızda onu takip ederken konuşuyorduk " Salak bu çocuk derse kafası basıyor sadece anlamadığımızı sanıyor galiba" Demiştim Jongho ise gülerek " Baya yakışıklı bir çocuktu ama yani insanları kıskandıracak seviyede yakışıklıydı" Yeosang hemen kıskanmış olacakki Jongho nun koluna vurmuş " Ben daha yakışıklıyım ama değil mi " demişti Jongho hemen onaylamıştı hong sa çoktan varmış oturup bizi bekliyordu beklerken biriyle konuştuğunu ve gülümsediğini fark etmiştim ama yanımdaki iki salak birbiriyle ilgilenmekten görememişti bu halini hong hemen telefonunu kapatmış bize bakıyordu " Hiç gelmiyceksiniz sandım "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
only friends?
General Fiction"hey joong o çocuk kim" "noldu ilgini çekmiş gibi sanki " "yok canım sadece kimiş merak etim belki arkadaş oluruz"