Sabah olduğunda Hyunjin yatağın ucunda kendini sarmıştı. Üşüyordu belliki.
Kendim kalktım ve Hyunjini yatağın ortasına çekip üstünü örttüm. Meleğim..
Sonra ise lavaboya gittim ılık bir duş aldım.
İyi gelmişti. Duştan çıktıktan sonra bugün rahat şeyler giydim. Takım elbise yerine.
Bugün birsürü hasta gelecekti.Hyunjin hala derin uyuyordu. Yanakları büzülmüş çok şirin!
Eğer gitmezsem kendimi tutamayacaktım bu yüzden eşyaları alıp hızla gittim.Klinikte herkes gelmişti. Dolup taşmıştı adeta.
Odaya girip kuruldum ve ilk hasta geldi.Seungmin;
Hoşgeldin yeji bugün nasılsın?Yeji;
Nasıl olayım seungmin oppa kötüyüm.
Abim varmış benim aslında hatta annemi ve babamı o öldürmüş. Birsürü hastalığı varmış delirmiş falan.Seungmin;
Hm onunla görüşmek ister miydin?Yeji;
Evet çünkü ona kırgın değilim. Annem beni bir adama satmış daha bebekken. Abim bilmiyor benim olduğumu. Hatta abimi de adamlara satıp şiddet uyguluyormuş babam. Sonra abim dayanamayıp öldürmüş.Tanıdık geldi..
Seungmin;
Özel olmaz ise abinin adı ne yeji?Yeji;
Hyunjin. Hwang Hyunjin.Anlık çöktüm bir anda. Tek çocuk sanıyordu kendini. Eğer bunu öğrenirse ne tepki verirdi?
Seungmin;
Eğer gerçekten abinle görüşmek istiyor musun yeji?Yeji;
Evet ona kocaman bir teşekkür borçluyum ve onunla yaşamak istiyorum.Seungmin;
Ehm yeji abin benim hastam ve yakınım.
Sana anlatmamı ister misin onu?Yeji;
Evet oppa bu sefer sen konuş!Seungmin;
Ah peki. Abin yeji psikopatın teki fakat bana benim anneme ve arkadaşlarına karşı çok iyi kalpli. Abin yıllarca kumar masasında satılıp insanları tatmin edene kadar tecavüze uğramış. Eğer yapamazsa babandan dayak yermiş. Abin şuan 18 yaşında. Bunu 8 yıl yaşamış. 12 yaşında abin anneni ve babanı öldürüp arkadaşı ile yaşamaya başlamış. Fakat adamdan babanın kumar borcu yüzünden hala daha tecavüze uğruyor fakat ben bunu engelliyorum. Abinin sevgiye ihtiyacı var ailesinden tatmin ettiği kişiler onu hep aşağılayıp dövmüş. Hatta dün benim annem ona sarılıp saçlarını okşamış ve seni seviyorum diyince hüngür hüngür ağladı.
Gerçekten abin hiç mutlu değil ve sevgiye ihtiyacı var. Bence abine sevgi vermelisin yeji onun sevildiğini ve özel olduğunu hissetmeye ihtiyacı var mesela. İlaça değil.Yejinin gözleri dolmuştu ağlıyordu. Kalkıp sarıldım ve saçlarını okşamaya başladım.
Oda aynı. Aynı kaderi yaşamış.
Yeji 15 yaşında ve 15 yıldır kötü halde.Yeji;
Seungmin oppa abimi hemen görsem? Birde oppa beni yurttan atıyorlar. Adam beni bıraktı ne yapabilirim?Seungmin;
Abin yaşadığı için seni yanına alabilir. Eğer olmaz ise seni yanıma alırım.Yeji;
Oppa sen melek misin? Hem abimi hem beni kurtarıyorsun!Seungmin;
Asıl melek sensin yeji.Yeji;
Oppa yurdu arasan? Bugünden itibaren seninle kalsam?Seungmin;
Hemen.Yurt işlerini halletim ve eşyalarını aldım Yejinin ordan. Artık benim kızım olarak geçiyordu. Yeji benimle klinikte oturuyordu.
Hastalarım bitmişti. Bir kız annesini kaybedince delirmişti. Ah dünya...
Yejiyi alıp eve geçtim. Yeji gergindi.
İçeri girince hyunjin ve annem yemek yapıyordu. Eşyaları yukarıya bıraktım ve mutfağa gittik.
YOU ARE READING
Kızıl Deniz~
FanfictionKüçüklükten beri ailesinden şiddet gören ve delirip ruhsal sağlığı bozulan Hwang Hyunjin ve biricik psikoloğu Kim seungmin..