4. bölüm

0 0 0
                                    

Duştan çıktığımda yatakta üstü örtülü Hyunjini gördüm. Ah daha duş almadı ama!
Uyandırmam gerekiyordu pis şekilde uyumamalı.
Önce üstümü giyindim ve Hyunjinin yanına yatağa oturdum. Evet bu koku iğrenç.
Canı acıyordur şimdi...

Seungmin;
Hyunjin! Hadi kalk duşa gir!

Hyunjin;
Yürüyemiyorum ki!

Seungmin;
İyi yardım ederim.

Hyunjinin çıplak bedenini kucağıma aldım ve küvete koyup suyu açtım. Dalini alıp
Hyunjinin saçlarına sıktım ve köpürtmeye başladım. Oysa küvetteki köpüklerle oynuyordu. Çocuk seni..

Hyunjin;
Seungmin bu ne şampuanı ilk kez kokusunu aldım bebek gibi kokuyor çok güzel!

Seungmin;
Dalin diye bir şampuan minik bebeğimi bebek şampuanı ile yıkıyorum!

Hyunjin;
Minik bebeğim mi? Ben uzunum ki?

Seungmin;
Kısasın demedim ki? Gerçi bana göre kısasın da.

Hyunjin;
Neyse aşkımın minik bebeği olmak çok güzel!

Gerçekten aşık mı oldun hyunjin? Ah hasta olduğun için seni kandırmak.. canımı yakıyor.

Hyunjinin saçlarını durulayıp vücudunu da yıkadıktan sonra bornozu giydirdim ve kollarının altından kucağıma aldım.

Dolaptan birkaç kıyafet alırken hyunjin kafasını omzuma yatırmış beni izliyordu.
Kıyafetleri aldım ve Hyunjin ile bırakıp koltuğa oturdum. Köşedeki kitabı alıp okumaya başladım o sırada Hyunjin giyiniyordu.

Hyunjin;
Giyindim seungmin. Birde ben acıktım! Birde canım acıyor!

Seungmin;
Yemek yaparım sana . Hem ayrıca onu beni zor duruma düşürmeden önce düşünecektin Hwang.

Hyunjin;
Birdaha olsa birdaha yaparım.

Söylediği şey ile kitabı yerine koydum ve kalkıp kollarının altından kucağıma aldım.
Bacaklarını hemen belime doladı hyunjin.
Bense belinden ve kalçasının altından tutuyordum.
Benim saçlarım ile uğraşıyordu hyunjin elleri ile.
Aşağı inince annem ve Yeji bizi görünce garip bakıyordu.

San hee;
Seungmin yukardan gelen yatak sesi ve bağırış seslerinin açıklaması varmı?

Yeji;
Abi acıttı mı çok?

San hee;
Pislik seungmin çocuğa çok sert yaptın değil mi? Hii boynuna bak mosmor!

Hyunjin;
Hakettim ama hoş-

Hyunjinin tuttuğum belini sıktım. Susmuştu.

San hee;
Çocuğu indirsene kucağından seungmin!

Seungmin;
Yürüyemiyor ki?

Yeji;
Seungmin oppa abime okadar mı sert yaptın ya?

Seungmin;
Kendisi kaşındı.

Mutfağa gittim ve hyunjini masaya oturttum. Yemekleri çıkardım ve ısıtıp tabaklara koydum.

Hyunjin;
Seungmin kalçam acıyor.

Seungmin;
Hyunjin! Kendin kaşındın?

Hyunjin;
Hayvan! 12 tur ne!

Seungmin;
Saydın mı? Ah keşke 15 yapsaydım.

Hyunjin;
Manyak!

Seungmin;
Hadi bakalım minik bebeğim.

Masanın karşısına geçip yedirmeye başladım. Boylar eşitlenmişti.
Hyunjin yemeğini yerken ben tabağı elimde tutuyor tezgaha önleme yaslanıyorum.

Kızıl Deniz~Where stories live. Discover now