4

82 13 21
                                    

Hyunjin ~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hyunjin ~

-

Gözlerini açtığında halen bedeninde büyük bir yorgunluğun olduğunu fark etti yataktan kalkmak istemiyordu sadece tüm gün yatakta uyumak istiyordu. Üstündeki kırgınlık asırlarca uyusa dahi geçmeyecek gibi hissettiriyordu. Bir süre etrafa anlamsızca bakındı izledi, ardından yanında uyanık olup kendisini izleyen miniğini fark etti tatlı bir gülümseme sunduktan sonra sarıldı oğluna.

" Günaydın baba! Minho babamla senin uyanmanı bekliyorduk, bizimle kahvaltı yapabilecek misin?"

" Günaydın miniğim. Minho baban evde ve kahvaltı hazır, sence ben bu fırsatı kaçırır mıyım? Geliyorum hemen!" Oğluna minik bir öpücük kondurmuştu,shin çığlık atarak minho babasına, hyunjin babasının uyandığının haberini veriyordu. Shin'in bu heyecanı iki babasında kahvaltıda olmasıydı. Minho babası haftanın dört günü evde olurdu o zamanlarda akşamdı,uzun sürenin ardından tekrardan tam bir aile olarak güne başlamışlardı. Minho babası tüm gün evdeydi.

Hyunjin eşi ve oğlunu bekletirmemek için hızla hazırlanma başlamıştı, elini yüzünü yıkayıp güzelce giyindi hemen ardından uzamış saçlarına bir topuz yapıp seyrek bıraktı. Koyulaşmış göz altlarından rahatsızlık duyuyordu,kapatıcıyla kapatımış ardından dudaklarını nemlendirmişti. Hamilelik boyunca yeterince çökecek acı çekecekti en azından görünebildiği kadar iyi olmalıydı. Kurtarması gereken bir ailesi vardı artık, yalnızca shin yoktu. Minik bebeğide vardı artık ve bu oyuna son vermeliydi. Chan'ı hayatının sonuna kadar çıkarmalıydı. Chan'ı her gördüğünde hızlanan kalbine artık söz geçirmeliydi. Bu yüzden her şeyini ailesine adayacaktı, eş gibi hissetirmeyen eşi için her şeyi yapacaktı tıpkı evliliklerinin ilk zamanları olduğu gibi.

Kahvaltı masasında eşi telefonla şirket hakkında görüşmeler yapıyordu shin' de Minho babasının telefonu bir an önce kapatmasını bekliyordu.

Yüzünde sahte bir sevinçle "Günaydın aşkım." Dedi.Minho pek aldırış etmemişti sahte aile tamamlandıktan sonra telefonunu kapattı.

" Günaydın hyunjin." Dedi soğuk bir sesle.

Kahvaltı masasında eşinin karşısına oğlunda yanına oturmuştu. " Bugün işlerin yok mu? Evde olacağını düşünmemiştim."

" Shin ile uzun süredir beraber vakit geçirmedimi fark ettim, tüm gün gezicez oğlumla." Diyip shin'e göz kırpmıştı.

" O zaman size iyi eğlenceler dilerim, bol bol vakit geçirin. Dışardan yemek yememeniz gerektiğini bilmeniz yeterli."

" Senin yemeklerin çok daha güzel dışardan yemeyiz söz ama sen gelmiyor musun baba? Beraber gezeriz diye düşünmüştüm eğer yorgunsan anlayabilirim ama gelmeni çok isterim."Hayal kırıklığına uğramıştı shin,iki babasıyla gezmek istiyordu.

Tutsak GönlümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin