SB 3. bölüm

5 0 0
                                    

Ay resmen aylar oldu buraya bölüm atmayalı neyse bölüm bıraz hüzünlü  peceteleriniz yanınızda dursun dram dolu bir bölüm sizi bekliyor .

Bölüm şarkısı
Cem Adrian  zincir = kül
Edis =vay

Umarım beğenirsiniz 
Oy ve yorum yapmayı unutmayın..

3. Bölüm


Karanlıklar son bulup bilincimin yavaş yavaş yerine geldiğini hissettim zihnime dolaşan son anlar ile gözlerimi zorla da olsa acmıştım . Beyaz tavanla karşılaşmak beklediğim bir durum oldu .başımı cevirip odaya  baktığımda annem koltukta oturmuş  küçük cephe koyulan kur-an'ı kerimden  okuyordu.  Elimi kaldırdığımda yorgunlukla elim karnıma düşmüştü . Karnıma , karnımda bebeğim vardı ya bebeğime bir şey olduysa .

" bebeğim " fısıltı halinde çıkan sesisimle . Gözümden bir yaş kaydı ceneme doğru . Elimi karnıma bastırarak hissetmeye  çalıştım.  Onun varlığının orada olduğunu hissedip  rahatlamak istiyordum. 

" ne olur gitme bebeğim ne olur " sesim tüm odayı sarmıştı.
Daha yeni varlığını kabulllenmişken gidemezdi .

" BEBEĞİM , ANNE BEBEĞİM.  " dediğimde annemin yanıma nasılsın geldiğini fark dahi etmemiştim .

Elleri ile sacımı okşayıp bir şeyler diyordu  ama ben onun ne dediğini anlamıyordum  . Bir kaç cümleden sonra tek anladım . Daha sonuçların çıkmamış olduğu ve bebeğimin karnımda olduğuydu .

" Vira bana bak , bana bak kızım o karnında  şuanlık bir sorun yok bebeğin sana tutundu . Sakın ol kızım, " deyip saclarımı okşayıp göz yaşlarımı siliyordu .

Zihnimin kavradığı cümlelerle dudaklarımın arasında bir inilti koptu .

" Allahım şükürler olsun . Sana şükürler olsun rabbim , senin verdiğin canı korumamam yardım et allahım onu benden alma . Allahım sen onu bana bağışladığı için şükürler olsun rabbi.  "

tüm içtemliğimle ettiğim dualarıma ve bana bahşettiği bu cana sahip olduğum için şükrediyordum .

Elimle karnımı hafif hafif okşayıp gülümsüyordu. By gülümsemenin aksine gözlerimden yaşlar akıyordu.  Annem doktorlara uyandığımı haber etmek için gittiğinde oda da bebeğimle tek kalmıştım . Benim değerli bana tutunmuştu.  Beni yanlız bırakmamıştı . Daha ne kadar mutlu olabilirdim bilmiyorum.  Sanki allahın bana verdiği bu can beni yeniden yaşama itmişti . 

Kapı calınıp doktorlar içeri girmişti . Onlara gülümseyerek baktığımda . Onların yüz ifadesi sanki mecburi bir gülümsemeden ibareti. 

" nasılsınız devin hanım " dediğinde
.
" bebeğim görene kadar tam olarak iyi olmayacağım . Onu bana gösterir misiniz " dediğimde

" tabi " dedi ve ardından gelen ultrason cihazı ile içeri bir kaç hemşire girdi .

Ultrason cihazını yerleştirip bana baktıklarında karnımı acıp onların ne yapacaklarına bakmaya başladım . Önce karnıma beyaz soğuk bir jel döküp başlığı karnımda gezdirmeye başladı . Bir noktada durduğunda.

" işte bebeğimiz burada " dedi " kalp atışlarını dinlemek istermisiniz " diye sorduğunda başımı olumlu anlamda sallayıp .

" tabiki de  " dediğimde bir düğmeye bastı ama herhangi sadece anlamlandıramadığım sesler ediyordu.

" kalp atışı alamıyoruz . Vajinal kontrol yapacağım izniniz olursa " dediğinde korkuyla

" bebeğim iyi mi . Ne oldu neden kalbi atmıyor ." Dediğimde kalp atışlarım en yüksek seviyeye ulaştığını hissediyordum .

sperm bankasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin