W głowie Moniki ukazał się pewien impulsywny pomysł... Ale jeśli uda jej się to wydusić z siebie, to może to przysłużyć jako niepodważalny dowód jej geniuszu! A przynajmniej, takiej idei teraz desperacko się trzyma...
- Co ona myśli że tam robi? - Kaja złożyła ręce, nie przykładając za dużo nadziei w cokolwiek co jej rywalka planuje
- Przekręca. - Kuba odpowiedział jej jednym prostym słowem, nawet nie podnosząc swojego wzroku z podłogi
- Przekręca co? - dziewczyna wybuchła pogardliwym śmiechem - Widzę jedynie że bawi się pisząc na jakiejś kartce papieru...
- Przekręca twój własny plan, nawet nie wiedząc o tym. Czy spodziewałaś się że będzie aż tak zdesperowana?
- Czy ja?- Pff, oczywiście że tak! - Kaja obrzuciła go zarozumiałym grymasem - Zawsze myślę o całą drogę do przodu...
- A nie o dwa kroki? - brew Kuby podniosła się
- Znasz mnie na tyle dobrze aby wiedzieć że zawsze osiągam swój cel. Wszystko pójdzie dokładnie tak jak ja chcę. - Kaja stwardniała
Kuba zamamrotał coś pod nosem. Oczywiście była to obelga, a nawet wyśmianie Kaji, ale oczywiście zadbał o to aby nie usłyszała.
...
- Nie mogę uwierzyć w to, aby takie coś wymyśleć?!? To nawet nie jest pogrążanie się, a zaczynanie źle! - latałam wokół Moniki, próbując wbić chociaż trochę rozsądku do jej głowy
- Nie przeszkadzają mi teraz! - całe skupienie Moniki szło w stronę długopisu w jej dłoni
Jakby to była jej ostatnia deska ratunku,
Monika stała się sfiksowana na punkcie przepisywania słów z listu Lamenta do takiego stopnia, że nawet nie zdaje sobie sprawy co one mówią.- Hej, chyba idzie mi dobrze, IDZIE MI SUPER! - dziewczyna podekscytowana przyciągnęła mnie za rękę
Spojrzałam na dół i natychmiastowo zobaczyłam owoce błyskawicznej pracy Moniki. Nie będę kłamać, jestem pod wrażeniem. To co udało jej się zrobić jest całkowicie szalone- Jednak nadal jest coś co mnie gryzie w tym wszystkim...
- Nie jest źle... I co, zamierzasz nagrać vloga o tym??? - pogardliwie skrzywiłam się
- Dobrze myślisz! - Monika przyśmiechła - Jeśli ten pomysł okaże się sukcesem, to cały świat o nim usłyszy!
- Dobra, a teraz przeczytaj dokładnie i spokojnie to co pisze w liście...
Moja propozycja została przyjęta, i zaczęło się spokojnie, tak jakby Lament prowadził w liście niewinną pogawędkę...
"Zdjęcia z Paryża, podróż przez wzgórza alpejskie, sesje zdjęciowe w podziemiach akademii... Uwierz mi że naprawdę podziwiam to, że wszystkie te zdjęcia na moim profilu ci się spodobały!"
- Haha! Widzisz jak mnie docenia?!? Boże, nigdy nie przestanę go uwielbiać! - Oczy Moniki wręcz zabłysły z podniecenia
W tym momencie zrobiła mi się nawet szkoda Moniki, i to całkowicie na poważnie...
"Ale jedna rzecz. Pewna drobna sprawa siedzi mi na głowie..."
- Biedny zamartwia się czymś, tak bardzo że ma potrzebę mi to wyjawić?...
"Nie chcę sprawy dostać, więc grzecznie ciebie muszę prosić abyś się odczepiła i zaprzestała swoje zaloty! Normalnie bym nie zajmował się pojedynczą osobą w taki sposób, ale to że jesteśmy dosłownie w tym samym budynku nie daje mi spokoju..."
CZYTASZ
Maskarada z Idolem💞
FantasyPatrycja jest w egzorcystka era (Z legalnych i moralnych powodów w tej książce George ma 17 lat)