''Diži se ljenčino.'' Čula sam kako me mama doziva.
''Evo samo da se sredim.''Morala sam se ustati inače bi zakasnila na avion.Obukla sam svoju najdražu kratku majicu do pupka, poderane hlače i bijele starke. Odlazim iz kuće i brat me vodi na aerodrom.
NA AERODROMU
''Doviđenja sis i zovem te svaki dan.'' Rekao mi je brat dok smo stajali ispred aviona.
''I bolje ti je. Čuvaj ih sve.'' Rekla sam sa suzama u očima dok sam se ukrcavala na avion. Dok sam sjedila u avionu do mene je sjeo dečko ljepe smeđe kose i kestenjastih očiju.
''Hey.''Rekao je dečko.
''Hey.kako se zoveš?''Upitala sam jer mi je izgledao poznato.
''Justin Bieber.''Odgovorio je sa nekim čudnim osmjehom na faci.
''Ja sam Ella Grande.''Osmjehnula sam mu se natrag.Znala sam tko je on jer sam ga neko vrijeme slušala dok sam bila mlađa. Zatvorila sam oči i naslonila glavu na prozor u nadi da ću prespavati cijeli put.
Nakon nekog vremena osjetila sam da me netko trese i osjetila nečiju ruku na remenu,a kad sam otvorila oči vidila sam Justina.
''Što?''Upitala sam malo mrzovoljno.
''Prvo ne moraš mi se tako obraćati jer ti nisam ništa napravio, kao drugo sletit ćemo za 5 minuta pa san te htio probuditi.''rekao je ljutito gledajući u mene.
''Thanks!'' Rekla sam sa smješkom.
''Nema na čemu.''Mumljao je.
Kada sam izašla iz aviona i pokupila kofer otrcala sam do njega.
''Hey!''Rekla sam sa smjeskom na licu.
''Što hoćeš?!''rekao je ljutito..
''Htjela sam ti se ispričati zbog onoga u avionu i mogu li ti se odužit kavom ili..''Nisam stigla dovršit rečenicu, a već je dao odgovor.
''Kava je u redu.'' Odgovorio je sa zadovoljstvom.
''Onda može li sad ili kad budeš slobodan?'' Rekla sam sa još većim smješkom.
''Mogu sutra popodne!'' Odgovorio je.
''Super, onda je dogovoreno.''Rekla sam,a onda sam se sjetila da nemam baš mjesto na kojem mogu spavati,pa ću morati najverovatnije unajmiti sobu u nekom hotelu.
''Jel imaš mjesto gdje ćeš prespavati?'' Upitao je.
''Ne,ali sam kanila odsjesti u hotelu dok ne nađem stan.''Odgovorila sam sa malo tuge u glasu
''Možeš ostati kod mene,ionako nemam nikog kod kuće,non stop sam sam.''Rekao je sa smješkom na licu.
''Ne bih ti htjela smetati.'' Rekla sam.
''Ma nećeš,ionako će mi dobro doći malo društva.'' Rekao je sretno.
''Okey onda'' Rekla sam radosno.
Povukao me za ruku i došli smo do crnog Range Rovera. Na licu mjesta sam se ukočila.
''Što je bilo?'' Pitao me začuđeno.
''Jeli to tvoj auto?'' Pitala sam.
''Da dobio sam ga od majke za rođendan.'' Rekao je sav sretan ali sa malo tuge uglasu.
Pa naravno da ga ima,sad sam se sjetila da sam vidila na youtube-u kad ga je dobio- lupila sam se po glavi.
''Okey.'' Rekla sam ulazeći u auto.
Vozili smo se jedno pola sata i napokon došli pred kuću,bolje rečeno viletinu jer je bila ogromna sa dva bazena,jedan na krovu,jedan u ogromnom vrtu. U kući je bilo najviše dvadeset soba. Jedna njegova soba, tri wca, pet gostinjskih soba, ogromna kuhinja, ogromni boravak, kućno kino, velika teretana, soba za njegovu sestru i soba za njegovog brata.
''Okej,idem ja u gostinjsku sobu.'' Rekla sam,krečući prema sobi.
''Ne, spavati ćeš u mojoj sobi.'' Rekao je i uzeo me za ruku te odvukao u svoju sobu.
''Ne,ne mogu, a gdje ćeš ti onda spavati?''Upitala sam.
''Ja ću spavati isto u mojoj sobi.''
Malo sam se protivila ali sam onda odustala jer se ne volim svađati. Ostavila sam stvari u njegovoj sobi a Justin je krenuo skuhati nešto za jelo. Odjednom sam osjetila čudan miris i kad sam došla u kuhinju imala sam što za vidjet. Palačinke su bile izgorene,a jedna je čak gorila.
Otišla sam do njega i uzela sam mu tavu iz ruke te preuzela stvari u svoje ruke.
''Nisam znao da znaš kuhati?'' Upitao je začuđeno.
''Pa završila sam školu kuhanja.'' Kad sam to rekla digao je ruke u zrak i otišau u dnevni.
Writer's note:
OPROSTITE NA KRATKOM NASTAVKU VECERAS CU OBJAVIT JOS JEDAN NASTAVAK.ČITAJTE, KOMENTIRAJTE I LAJKATE!!! <3 <3 <3
YOU ARE READING
I Love You [Justin Bieber]
RomansaOvo je priča o djevojci koja odlazi iz Hrvatske u Kanadu da bi upala u fakultet u koji je uvijek htjela. No nije znala da će joj se život promjeniti. Kad je ugledala njega. Savršenog i opasnog Justina Biebera. Hoće li njihova ljubav biti do smrti il...