0.4

69 9 8
                                    

Yorgun geçen bir günün ardından şuanda Rosie'nin evinde onun pijamalarının içinde Netflix'den güzel bir korku filmi bulmaya çalışıyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yorgun geçen bir günün ardından şuanda Rosie'nin evinde onun pijamalarının içinde Netflix'den güzel bir korku filmi bulmaya çalışıyordum. Aslında bu akşam kızlar gecesi yapacağımızı netleştirmiştik. Ama Lisa ve Jisoo'nun işleri çıkınca sadece ikimiz kalmıştık. Rosie mutfakta mısırları patlattırken kapı çaldı. Ben kapıya daha yakın olduğum için gittim kapıyı açtım. Gelen Rosie'nin yeni flörtüydü. Elindeki kabı bana uzatarak konuştu.
" Kurabiye yaptım. Daha doğrusu yapmaya çalıştım. Ama evde deneyecek kimse yok. Adil yorumlar duymak için size getirmeye karar verdim."

Kafasını hafiften içeriye uzatarak tekrardan konuştu.
"Chaeyoung yok mu?" Tam o sırada Rosie mutfaktan çıktı ve yanımıza doğru ilerledi.

"Burdayım. Mısır patlatıyordum. İçeri gir istersen?"
Kenara çekilerek içeriye geçmesi için ona yol açtım.

Elindeki kabıyla koltuğa oturdu. Ellerini bacaklarını sürterek Rosie'nin mutfaktan dönmesini beklemeye başladı. Bu çocuk ya Rosie'den manyak derecede hoşlanıyordu yada iyi rol oynamayı bilen playboy'du.

Bende gidip karşı koltuğuna oturdum. Dudaklarını birleştirerek hafifçe bana gülümsedi. Bende o gülümseye aynı şekilde karşılık verdim. Tam o sırada da Rosie içeriye girdi. Jungkook elindeki kabı ona uzattı.

"Biraz soğumalarını bekledim ama deneyecek gücü kendimde bulamadım. Çünkü ya cidden çok iyi oldular yada bok gibi. Hiçbir zaman arasını tutturamadım." diyip mahcup bi sekilde gülümsedi. Arkadaşının aksine cidden iyi bir çocuğa benziyordu.

Rosie gülümsedi ve konuştu. "Merak etme biz deneriz. Zaten ikimizde kurabiye çok seviyoruz."

Elindeki kabı açtı ve ilk önce bana uzattı. Sonra da kendisini bir tane alıp ağzına attı. Jungkook büyümüş gözleriyle bizi izliyor. Mimiklerimizden bir şeyler çıkarmaya çalışıyordu. İlk Rosie konuştu.
"Güzel olmuş ama sanki içine biraz fazla tuz atmışsın. Tadı çok geliyor."

"Ya aslında ben bu tuz işini yemeklerde de tutturamıyorum. Ya çok fazla oluyor yada çok az. O yüzden de çok yemek yapmıyorum zaten." Hafifçe gülümsedim. Önümde birbirlerinden hafif hafif utanarak tatlı tatlı konuşuyorlardı.

Rosie aklına bir şey gelmişçesine gözlerini büyüterek aniden bana döndü. " Sen ödevin için model buldun mu? Kaç gündür soracağım unutup unutup duruyorum. Son tarihi yaklaşmıyor mu?"

Aklıma gelmesiyle vücuduma stres yayıldı. "Hayır daha bulamadım. Annemlerden ayrıca bunun için para istemek istemiyorum. Kendi ayaklarım üzerinde durabildiğimi görmeleri lazım." diyişimle Jungkook konuştu.

"Bölüyorum ama Tae daha önce bir arkadaşımızın takı markası için modellik yapmıştı. Eminim senin içinde modellik yapabilir."

"Emin misin? Arkadaşının benden pek hoşlandığını düşünmüyorum."

afroditHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin