4. fejezet

11 2 0
                                    

Hát persze hogy sokkal előbb keltem mint az ébresztőm jelzése. És kire? Az öcsemre. Mondjuk jobb mintha anyára kelnék de pont az ilyen beszélgetéseket akartam elkerülni.
-Emi! Emiii! Ébredj feeeel! Itt van a házunkban Ethan Caldwell!
-Jó reggelt öcsi! Igen tudom. Egyik haverom. Vagyis a fagyis incidens óta.
-Oké, de miért alszik kint?
-Szerinted ha anya meglátná a házban, milyen nagy veszekedés lenne?
-Az igaz. De szerintem inkább el kéne tüntetni.
-Igen! Nyomás.

Gyorsan lementünk a kertbe felkelteni Ethant, de szerencsére már ébren volt.

-Jó reggelt Ethan!-köszön rá a tesóm.
-Szia kis Rivers!
-Hé ne hívj így! Olivernek hívj! A barátaim hívhatnak Olinak is, viszont te még nem vagy a barátom, szóval Olivernek kell hívnod.
-Oké oké! Bocsánat! Szia Oliver!
-Na így már jó!-húzta ki magát az öcsém.
-És jó reggelt Emi! Köszi hogy megmentetted az életem!
-Én mindig!-mosolygok rá elegedetten.
-Na! Azért mindennek van határa! Igazából én mentettem meg az életed mert barátkozhatsz velem!
-Hát persze Ethan.
-Emi! Anya mindjárt felébred!
-Tényleg! Oké! Ethan most szépen el kell menned, mert ha anya meglát,  neked és nekem is annyi. Pedig nem kéne kihúznom a gyufát.
-Oké! Megyek! De egy búcsúölelést kapok?
-Aha! Majd valakitől, ha kérsz az utcán. Most viszont nyomás!
-Jólvan.
Már majdnem kiértünk a kapuig, de nyílt az ajtó és vajon ki jelent meg? Hát persze hogy anya.
-Jó reggelt gyerekek! Emi! Nem kellett volna ilyen korán felkelned, tudtam hogy valaki alszik a kertben. Elég hangosan csuktad be az ajtót, amire felébredtem és láttam a telefon fényét az udvaron. És fejlesztened kéne a halkan lépkedést is! Úgy mentél át a házon mint egy tank.
-Pedig nem is! Na mindegy! És milyen büntetést fogok kapni?-kérdeztem anyut.
-Szerintem nem fogsz kapni AKKOR ha elmomdod hogy miért aludt a kertben a kis barátod.
-Hát az úgy volt, hogy....-kezdek magyarázkodni.
-Hagyd Emi átveszem.-szólt nekem Ethan.
-Suli után már mentem volna haza, de rájöttem, hogy nincs nálam a kulcsom, viszont a szüleim elmentek egy munkaútra ezért nem volt hol aludnom, így felhívtam Emit, hogy had aludjak maguknál, nehogy éjszaka ellopjanak tőlem valamit. És mivel nem volt egyáltalán hideg, a napágyban tökéletesen el tudtam aludni.-mesélte el az egyáltalán nem igaz történetét Ethan.
-Oké! Így már értem. Kérsz reggelit?-kérdezi anyu.
-Elfogadom, köszönöm!

Ethan persze olyan kedves volt anyukámmal mint még soha senkivel, ezért anyumnak szimpatikus lett.

Miután elment Ethan anya és Oli elkezdtek pakolni a mamáékhoz, én pedig felmentem tanulni.

Anyuék körülbelül 3kor indultak el, viszont előtte anya jól felkészített 2 nap egyedüllétre.
-Senkit ne engedj be. Maximum Sofit és azt az Ethan barátodat. De semmit ne csinálj vele! Mert akkor be nem teszi többet a lábát a házunkba.
-Oké anya! De Ethan a legutolsó akivel bármit is akarok csinálni. Eddig még piszkált is.
-Oké! Értem! Akkor megyünk! Szia kicsim! Vigyázz magadra! Szeretlek!
-Szeretlek titeket!-öleltem meg anyát és Olit.

Gyorsan írtam Sofinak, hogy menjünk el moziba, viszont ő nem ért rá, szóval maradt a Tv-zés.

Estig filmeztem, viszont bealudtam, utána pedig kopogásra ébredtem. Nagyon megijedtem, mert nem gondoltam ki lehet az. Gyorsan kerestem valamit amivel ütni lehet, és egy felmosó akadt a kezembe. Még mindig kopogtattak, szóval odamerészkedtem, és gyorsan kinyitottam az ajtót. Szerencsére nem egy betörő volt, viszont sajnos az ajtó előtt állt Ethan.
-Te most komolyan le akartál ütni egy felmosóval?
-Öhm neem!-tettem gyorsan a hátam mögé a felmosót, de mivel túl szerencsétlen vagyok, kilátszott.
-Ahhaa.
-Na, miért jöttél? Nagyon jól elvoltam egyedül is.
-Egyedül?-húzta mosolyra a száját.
-Igen egyedül, viszont mivel idejöttél idegesíteni sajnos már nem vagyok egyedül.
-Anyud? Tesód?
-Mamáméknál.
-Sofi?
-Nem ér rá. De mondjad már miért kellett idejönnöd késő este felhúzni az agyam?
-Mert apám elküldött otthonról, miután földhözvágott egy tányért.
-Jézusom! Anyud hol van? És jól van?
-Igen, minden okés vele! Elment a nővéréhez. Ő az egyetlen akivel teljes mértékben őszinte. Ő tud hatni rá a legjobban.
-Értem! És mivel annyira kedves vagyok, megengedem, hogy aludj a kanapén, én pedig fent az emeleten a szobámban.
-Oké! De adsz kajááát?-kezdett könyörögni.
-Mi vagy te 7 éves? Tesóm nem könyörög így. De igen, adok kaját. Mit szeretnél?
-Pizzát.
-Na persze! De szerintem van egy mirelit pizza. Azt megcsinalom!
-Köszönöm! Kedvesseged határtalan.
-Tudom! Nem kell mondani!-mosolyodtam el önelégülten.

Gyorsan megcsináltam a kaját, és  elmentem mosdóba és mire visszaértem, maradt 1 darab szelet. Mit is vártam. Egy 18 éves fiúról beszélünk. De azért éhes voltam! Na mindegy! Majd legközelebb! TALAN!

Mivel ő egy lakásnyi cuccot elhozott magának, ezért szépen lefürdött, hozta a kis pizsamáját,(sajnos egy sima fekete nadrág és póló volt, pedig egy autósat jobban el tudtam volna képzelni neki.) megcsináltam neki a kanapét egy ágynak, és utána rohantam volna fel az emeletre elzárkózni előle, de kitalálta, hogy ő szomjas, ezért csináljak neki limonádét. Itt mát kész idegbaj voltam. Ekkor jöttem rá sokadszorra, hogy nagyon fel tud húzni ez az ember.

-Na kész a limonádéd és mostmar jó éjszakát!
-Köszönöm! Na jóéjt! Mit tartasz fel?-kezdte szokás szerint húzni az agyam.
-Fhuu! Még én tartalak fel! Na mindegy! Mentem!
-Szia!

Hála az égnek mára ennyi volt Ethanből, de ugye még mindig a házunkban van, szóval nem tudom mit fog még kitalálni!

Remélem tetszett ez a rész is! Ha igen, akkor légyszi nyomd meg a vote gombot! Nemsokára Hozom a következő részt!

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Sep 13 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Váratlan Szerelem ÁrnyékábanOnde histórias criam vida. Descubra agora