2. bölüm

1 1 1
                                    

(giray'ın anlatımıyla)

tam görevden döndüm eve doğru gidiyordum bide ne göreyim yolun kenarında bir kız yatıyor kafasından kan akıyor hemen indim aşağı kucağıma aldım daha küçüktü sanırım 18 ya var ya yoktu arabaya bindirdim, hastaneye doğru sürmeye başladım. yolda bir kaç kez sayıkladı ama uyanmadı sanırım bilincini kaybediyordu daha da hızlandım

hastaneye vardığımda sedyeye aldılar ve yoğun bakıma aldılar durumu biraz kötüymüş .bende yanında kimsesi olmadığı için beklemeye karar verdim. 1 saat sonra normal odaya aldılar bana nesi oluyorsunuz diye sorduklarında mecbur abisiyim dedim .Zaten abisi gibi hissetmiştim çok garipti. uyandığında onunla konuşmalıydım,

uyanmıştı bende çok rahatsız etmemek adına kısa sorular sormaya karar verdim , ilk olarak "merhaba ben seni yolda buldum baygın haldeydin kafan yarılmıştı bu arada benim adım giray sana ne olduğunu neden orada olduğunu hatırlıyor musun" dedim oda "bende anlamadım her şey bir günde oldu ne olduysa bu arada adım şimal "dedi. şimal deyince aklıma karışan kardeşim geldi . onunda adı şimal miş annem söylemişti. bir yarım saat daha uyudu sonra tekrar uyandı, bende "sana ne olduğunu anlatırsan sana elimden geldiği kadar yardım edebilirim" dedim oda "sana güvenebilir miyim " dedi bende "bence güvenebilirsin ben komandoyum sana bir zararım gelmez" dedim sonra anlatmaya başladı" şimdi ben dün ailem sandığım kişilerle hastaneye çağrıldım meğerse ben hastanede karışmışım (gözünden bir damla yaş düştü) yeni ailemde 3 tane abim varmış ben de salak gibi umutlanmıştım iyi bir aile olabiliriz diye ama onlar yani abilerim yanlız kaldığımız an beni kolumdan tutup dışarı attılar hiç şaşırma bunları yapan benim öz abimmiş gerçekten anlatınca garip gelebilir ama gerçekler bunlar. sora ben kafamı yere çarptım beni fırlatınca o an ne dedi biliyor musun sabah burada olma biz annemlere kendi isteğinle gittiğini söyleyeceğiz dediler ve kapıyı kapattılar. Oan kafamın acısıyla gidebildiğim yere kadar gittim en son yol kenarında bayıldığımı hatırlıyorum gerisi karanlık... ama her kötü olaydan çıkarılabilecek bir ders vardır diye düşünüyorum benim dersimde "umutlanmadan önce iki kre düşünmemiz gerektiği " oldu" dedi o an anladım bu kız benim öz kardeşim ama önce emin olmak için ona brkaç şey daha sormam gerekiyordu" soyadın ne peki kayıt işlemleri için lazım oldu da" Altunmuş " dedi.artık ona abisi olduğunu söyleme vakti geldiğini düşündüm ve" Şimal biliyorum biraz geç kaldım ama sana bir şey itiraf edicem ben senin öz abilerinden en büyük olanıyım bundan azönce emin oldum sana bir teklifim var o eve gidip senin kim olduğunu gösterelim mi merak etme sana bir daha öyle şeyler yapamazlar ,biraz önyargılı davranmışlar affet demiyorum ama sadece umursamamaya çalış ben senin yanındayım hadi işlemleri halledip evimize gidelim kardeşim" dedim bunu dedikten sonra gözleri parladı ve "Tamam abi" dedi ...


***

( şimalin anlatımıyla)

Hayatım şu dakikadan sonra tekrar şekilleniyordu heyecanlanmıştım ama birazda korkuyordum o eve gitmekten .Ama yanımda güvenebileceğim birinin olması güzel bişey .

***

yolda olanlar hakkında konuşa konuşa eve geldik kapıdan girmeden önce bana hazırmısın diye sormuştu beni düşünüyor olması hoşuma gitmişti.içeri girdiğimizde gözü yaşlı bir merve hanımla karşılaşmayı beklemiyorduk ikimizde ama beni görünce gözyaşlarını sildi ve "kızım nerelerdesin seni çok merak ettik neden gittin "diye sordu bende "yaşadıklarım biraz ağır geldi gitmenin daha iyi olacağını düşünmüştüm yanılmışım " dedim .Oan (isimlerini giray anlattı) serhat bile şok olmuş bana bakıyordu aklından geçenleri düşünüyorum onu şikayet edeceğimi düşünmüştü sanırım ama yanılıyordu onu kolay kolay söylemeyip süründürecektim.

o akşam yemekten sonra Giray abimle odama bakmaya gittik.

(şimalin odası)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(şimalin odası)

odamı çok beğenmiştim hatta giraya" bu gece benimle uyuyabilirmisin acaba " diye sordum. oda kırmayıp "neden olmasın " demişti.galiba ilk defa bu kadar huzurlu bir gece geçirecektim.

***

sabah odanın içinden serhatla kuzey in ssleri geliyordu ama ne ses arkadaş uyku muyku bırakmıyorlar insanda serhat "oğlum keşke bi anlık sinirle yapmasaydım ya hep şu hastalığımın yüzünden keşke biraz kontrol etmeyi öğrenebilsem . şimal bide beni öbür kız gibi şikayette etmedi gördünmü "dedi kuzeye kuzeyde "evet bende onu diyecektim şimal öbür kız gibi değil bu ilk andan itibaren apaçık ortadaydı ama biz anlamak istemedik işte artık gönlünü nasıl alırsın bilmem ama bir yolunu bul benden söylemesi" dedi. sonra ikiside gelip bizi kaldırmaya uğraştılar . Girayda oğlum bi pazar keyfi yapacağız kardeşimle hem yaptırmıyorsunuz hemde gelmiş vıdı vıdı yapıyorsunuz bi defolun başımızdan ya şuan odada şimal olmasaydı diyeceğimi bilirdimde şükredin şimal var" dedi ve sonra alnımdan öpüp "şimal hadi kalk güzelim kahvaltıya bekliyorlarmış" dedi tam o sırada telefonum çaldı müziğinden emir olduğunu anlamıştım ve işin komik tarafı ben onu çikolatam diye kaydetmiştim üçüde eğilmiş telefona bakıyordu bende kaptım telefonumu açtım arkadan hoparlöre al diye sesler geliyordu bende daha fazla gürültü yapmasınlar diye aldım

Emir:
güzelim günaydın kaç gündür sesin soluğun çıkmıyo sen yaşadığına emin misin ya

ben:
emirim neler oldu bir bilsen bugün bir yerde buluşalım anlatırım olurmu ama şaşırmak yok

Emir.:
tamam güzelim bu arada okullar açılıyo yine eskisi gibi yakarız okulu dimi

ben.:
ya emirim bende onu dicektim ben eski okuluma baya uzak bir yere taşındım o yüzden başka bir okula geçerim büyük bir ihtimalle

emir.:
güzelim sen bana yeni okulunun adını yaz ben yanına gelirim sorun olmaz benim için sen nereye ben oraya

tam bişey diyecekken elimden telefonun çekilmesi nir oldu giray kuzey serhat üçlüsü kıpkırmızı olmuş pür dikkat bana bakıyorlardı kuzey "gozolom son noroyo bon oroyo" dedi bende "siz ne yaptığınızı sanıyorsunuz hem siz dediniz hoparlore al diye bide karışıyormusunuz madem sorun olacaktı neden al dediniz" giray "güzelim sizin aranızda birşeymi var " dedi bende "yok abi ne alakası var sadece en yakın arkadaşım hatta tek arkadaşım o benim o yüzden o kadar samimiyiz dedim ayrıca birşey olsa bile benim hayatım benim kararlarım sizi ilgilendirmezki "dedim o da "tamam ama biraz fazla samimi bu çocuk bak kesin sana karşı hisleri var ileride kokusu çıkar ama neyse" dedi. sonra konuyu kapatıp hep beraber aşağı indik.


3 abimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin