hongjoong hyung'un grupta beni odasına çağırmasından sonra yataktan kalktım ve onun odasına doğru ilerledim.hepimiz, 8 kişi aynı evde yaşıyorduk. ve bu asla bir sorun değildi çünkü ev büyüktü.
odasının kapısına geldim ve çalmadan içeriye girdim. sonuçta her an içeri dalacağımı biliyordu. girdiğim gibi bana küçük bir gülümseme verdi.
"wooyoung buraya gel,yanıma." bu dediğinden sonra ürkmedim değil,aşırı ciddiydi. evet onun ciddi hallerine alışıktım çünkü öyle olmak zorundaydı. 7 kişiyi aynı anda idare etmek zor işti. ama bu benim işim değildi nasıl olsa.
yanına gidip yatağının kenarına oturdum ve "hyung?" dedim beni neden çağırdığını anlamak için. "seni neden çağırdığımı merak ediyor olmalısın" dedi yüzüme bakarak.
bu iş çok ciddi gibi duruyordu ve benim derhal burdan toz olmam gerekiyordu. ciddi ortamlardan hoşlanmıyordum.
"doğal olarak" dedim. merak ediyorum sonuçta. ben dünyanın en meraklı insanıydım.
"bana yalan söylemeyeceğini düşünüyorum wooyoung,sana güveniyorum"
bu dedikleriyle içim burkulmadı desem yalan olurdu. o an çok pişman hissettim, grupta dediklerini inkar ettiğimiz için. aslında ben karışmamıştım ama bu da inkar etmek sayılmaz mıydı?
konuşmasına devam etmesi için yüzüne baktım.
"grupta dediklerim doğruydu değil mi?"
"evet" dedim. zorlamanın bir anlamı yoktu. hyung fazla zekiydi ve biz fazla salaktık. en salak 5 kişiyi bir gruba koyarsan olacağı buydu.
"yalan söylemediğin için teşekkür ederim ama anlamıyorum. neden bizimle konuşmuyorken diğerleriyle konuşmaya başladın?"
"orası uzun hikaye sana baştan anlatmam gerekiyor hyung" aslında ona anlatmak demek artık bir kişinin daha benim san'dan hoşlandığımı öğrenmesi demekti.
gittikçe çoğalıyordu ve ben san'ın ben dışında birinden öğrenmesini istemiyordum.
bunu bir kenara bırakıp hyung'a olan herşeyi baştan anlattım o da beni bölmeden dinledi.
günün sonunda bir kişi daha öğrenmiş oldu ve artık bir önemi kalmadığı için jonghoya da anlattım.
-
woosan
hyung 🐿 ve jongho 💗💗💗💗
kişilerini eklediniz.woo
ohmhyung 🐿
🙂yeoss
ozur dileriz hyunghwa hyung
ozuryuno
VALLA OZUR DILEIRM HYUNGmangi
arabam daciahyung 🐿
sorun değil ❤️hwa hyung
BENIM SILAHIMLA NASI BANA VURURSUNjongho 💗💗💗💗
bu grup ne zaman acildi ve neden en son ben ogrendimwoo
bir haftayi gecti ve
OF
sizden bilerek saklamadik
ben sadece hwa hyunga soylemistim
sonra yeo ogrendi (yanlislikla)
sonra gruba mingiyi ekledik (yanlislikla)
sonra yunho ogrendi (yanlislikla)jongho 💗💗💗💗
sonra san ogrendi (yanlislikla)woo
TOBE DE MAL SUSyeoss
oyle iste hepimiz biliyoruz artik
san disindayuno
biz yine de fazla takilmayalim burda
san fark etmesin
gerci hyung demese fark etmicekti andavalmangi
once wooyu fark etsin korwoo
ins ❤️hyung 🐿
ben şimdiden diyeyim
bi plan olursa karışmamwoo
hyung 🫤hyung 🐿
tamam bakarızwoo
seni cok seviyom ❤️❤️hyung 🐿
uzahwa hyung
e artik gercekten baslayalimwoo
aslinda
daha fazla ugrasmasak mi
uzuluyoryeoss
soyle dusun askim
sevgili olursaniz ikinizde daha mutlu olacaksiniz 😙woo
yani
eger olursakyeoss
umidini birakma yegen❤️woo
sgyeoss yazıyor...
-
"wooyoung?" arkasından gelen ses ile olduğu yerde çakılı kaldı wooyoung.
"efendim" dedi hemen arkasını dönerek. korkmuştu, onun telefonunda olan yazışmaları görmesinden.
"gerçekten hyung'un dediği gibi ayrı bir grubunuz vardı yani öyle mi?"
-
he cnm var sanane ❤️