instagram

413 9 2
                                    

Sedang aku scroll ig aku yang tak berapa aktif ni, tiba-tiba naik CF akaun ig bernama AlifKalistenix. Aku membukanya, rupa-rupanya, akaun ig anak murid aku sendiri yang dah lama kami saling ikuti (following). Tapi itu bukan point utamanya. Tapi feed yang anak murid aku si Alif share dalam story CF nya adalah gambar shirtless nya yang baru saja habis bermain gym. Aku apa lagi, terus selongkar habis ig Alif di bahagian CF. "Urghhh", Hampir kesemua gambar dan video pada bahagian CF tu dah buatkan aku horny. Mana tidaknya, veins, muscle pump, yang menyerlahkan otot tubuh badan Alif yang tidak pernah aku tengok selama ini sebab baru sahaja Alif masukkan aku dalam CF nya. Mungkin dia mahukan privacy dan gambar ii umum lain tidak pernah tunjukkan dia tidak berbaju dan aktiviti dia bermain gym.

Aku terus tekan ikon spam like dan reply pada satu short video Alif sedang pump musclenya.

"Wahh bukan main cantik lagi body kamu alif". Aku hantar DM.

Dalam masa 10 minit Alif pun reply, "eh takdelah cikgu hahaha, tak perasan pulak cikgu dalam CF saya, saya tersalah masukkan akaun cikgu ni haha". Kata alif.

"aikk, cikgu tak boleh masuk CF kamu ke? Jangan remove cikgu yer" pinta aku pada Alif.

"Eh tak lah cikgu, bukan ada apa pun CF saya ni, banyak posting workout je hehe" kata alif.

"Ceyh baguslah muda muda mcm kamu ni Alif dah rajin workout, body pun dah perfect cikgu tngok tu, ha esok jgn lupa kelas tambahan sampai jam 4 and esok petang hbis kelas cikgu nk jumpa kamu personal" kata aku.

"Baik cikgu".....

Aku sambung lagi swipe story CF Alif. Aku perhati satu persatu setiap gambar telah Alif kongsikan. Gambarnya yang sedang selfie dihadapan cermin dengan tidak berbaju buatkan aku horny gila.

Aku teliti setiap bahagian badan Alif..boleh dikatakan sangat sempurna body shape untuk remaja lelaki seperti Alif. Lurah di dadanya yang berlekuk tengah, otot perutnya yang berlekuk enam dan jelas kelihatan sangat solid, otot bicep, urat tangan dan bahagian V perut nya..sangat mengiurkan.

"Aku mesti dapatkan budak ni". Kata aku dalam hati.

Bersambung.....


Perangkap Anak MuridWhere stories live. Discover now