POV Alif..
''Alif, ni ayah tak balik dalam seminggu ya, outstation... rumah nanti Kak Zila kemaskan, duit makan ayah dah letak atas meja tu nanti Alif guna ya...'' Kata Encik Daus pada anaknya.
Ayah aku memang selalu sibuk dengan kerja, nak ada masa untuk aku pun takda. Balik kerja pagi buta, balik malam. Bila ada outstation, seminggu, paling lama pernah sampai 6 bulan baru balik rumah. Rumah ni pun kami tinggal berdua je. Mama dah lama meninggal, adik beradik pun takda anak tunggal. Kebanyakan masa aku banyak habiskan di sekolah, dengan kawan-kawan dengan buat lah training waktu petang dgn main gym waktu malam.
Lepas bersalam dengan ayah, aku terus start moto dan pergi ke sekolah. Pagi tu jalan agak sibuk dengan kenderaan, orang yang nak pergi kerja dan sekolah memang bertembung dalam waktu yang sama...tambah pulak hujan agak gerimis..semua pakat bawak kereta memang bertambah sesak lah jalan ni. Untung nya aku naik moto ni dapat cilok jalan bagi cepat sikit hehe. Sedang aku menyelit kereta Myvi Merah...tiba tiba..
''Prakk !!"'....Aku kene langgar dari arah belakang...aku terjatuh dari moto...Baju pakaian aku basah kuyup terkena lopak air. Punyalah jalan besar boleh jugak driver kete ni langgar aku...Ada beberapa rider moto mula tolong angkatkan moto aku ketepi. Aku tengok driver tadi terus parking ketepi dan keluar kereta. "Eh Alif, awak okay tak ni? cikgu betul-betul tak perasan tadi''....
Rupa-rupanya Cikgu Zam yang langgar aku.
''Saya ni takda apa, cuma moto tu jelah'' Kata aku pada Cikgu Zam.
''Macam ni, moto takpe letak tepi kejap, saya call towing bawak kedai, awak naik kete saya kita pergi klinik ke apa''...
''Eh takpa cikgu saya okay je ni''
POV Cikgu Zam..
''Dah jom naik kereta saya dulu Alif...dengan hujan ni lagi, tak nak pergi check up sini biar saya yang cek keadaan awak mcm mana'' Kata aku pada Alif.
Sebenarnya memang aku sengaja langgar Alif dari belakang, dari rumah dia lagi aku dah follow belakang. Rancangan aku mula dari sini untuk kenal dengan lebih mendalam lagi anak murid idaman aku ni...
Aku tak bawak Alif ke klinik untuk check up tapi bawa ke rumah aku sendiri untuk mulakan rancangan aku hehe...
Selang beberapa minit dan sampai di rumah. Aku terus menyuruh Alif buka baju, seluar dan pakaian dalamnya yang basah kuyup. Aku hulurkan tuala berwarna putih untuk dia salinkan sementara aku start buat job aku hehe.
Keluar saja Alif dari toilet untuk tukar pakaian, Aku terpaku melihat keindahan tubuh badan anak murid aku sendiri. Walaupun masih berumur 16 tahun dan saiz fizikalnya masih sedikit rendah dan kecil berbanding saiz lelaki dewasa, tetapi body shapenya, otot badan yang sangat solid buatkan aku agak shaking pandang secara terus pada Alif. Antara gambar dan video workout, body nya di story IG yang Alif kongsikan tu akhirnya dapat aku tonton secara live di depan mata aku sendiri. Tak hairan pun kalau si Alif ni dapat body perfect macam tu, ikut katanya, dia akan buat daily workout routine, pergi gym 4 kali seminggu, aktif bola di sekolah... mengelamun aku sendiri dalam hati.
Sebenarnya, memang aku sengaja suruh dia pakai tuala mandi saja kononnya untuk mudah aku cek dia kalau ada sebarang luka hehe.
''Meh sini cikgu cek tengok badan kamu ni ada luka ke tak''. Aku tengok Alif hanya turuti arahan aku. Memang nampak dia percaya aku sepenuhnya. Dia terus datang kat aku. Aku suruh Alif berdiri. Tangan Aku mula pegang bahu, otot bicep, tricepnya yang sangat keras.
''Keras betul muscle budak ni''...aku turunkan tangan dan melirit tangan ke dadanya dan turun ke perut Alif yang berketak. Aku buat-buat tekan bahagian sixpack dan chestnya kalau-kalau ada rasa sakit.
"takda cikgu sakit, saya rasa semua ok je ni''
Mata aku tertumpu pada adik budak ni. Nampak sedikit benjolan pada bahagian tuala mandi yang tutup separuh badannya.
''Kau tunggu ye kejap lagi'' kata aku dalam hati.
''Alif minum lah air ni, habiskan bagi tenaga sikit kat diri tu, saya nak amek baju salinan awak kejap, lepas tu saya hantar awak balik rumah yer?'' Kata aku pada Alif.
Sebenarnya air yang aku sediakan tu sudah pun aku letakkan ubat tidur untuk mulakan job aku hehe.
Turun ja aku dari tangga, aku tengok Alif sudahpun terbaring atas sofa dengan keadaan badannya yang sangat sexy.
INILAH PERMULAANNYA.
BERSAMBUNG...
YOU ARE READING
Perangkap Anak Murid
Hành độngMengisahkan aku seorang cikgu sekolah bernama Cikgu Zam yang berumur 54 tahun, mempunyai minat songsang iaitu fetish kepada lelaki muda yang berbadan sado, fit dan rupa paras yang kacak dengan menyeksa tubuh badan mangsa seperti memaksa mangsa membu...