Permulaan

400 10 6
                                    

POV Cikgu Zam

''Zam, dapat jugak kau budak ni..good job'', kata Cikgu Taib pada aku.

(Cikgu Taib: -seorang cikgu yang sudah senja umurnya, mengajar di sekolah yang sama bersama Cikgu Zam dan anak murid Alif).

Sebenarnya, aku buat kerja ni bukan sorang, tapi dengan rakan sejawat aku sendiri. Kami kongsi minat yang sama. Aku dengan Cikgu Taib ni dah lama aim budak lelaki yang dapat penuhi nafsu kami. Tapi yang pasti bukan budak lelaki sembarangan lah, kami aim yang goodlooking dan body fit je hehe. Takkan yang badan boroi pulak kami nak, langsung takde selera.

Macam Alif ni kami dah lama siasat background family dia, waktu masa lapang dan bila mana sampai waktunya kami mulakan plan untuk dapatkan Alif sebagai pemuas nafsu kami.

''Sedap bhai badan budak ni !, Aku dulu nak ratah dia !'' Kata Cikgu Taib pada aku.

''Kau tolong aku angkat dia ni dulu, tolong aku angkat dia ni bilik bawah sana''. Pinta aku.

Kami berdua pun bawak tubuh Alif yang separuh bogel itu ke bilik bawah tanah, bilik rahsia kami yang tiada sorang pun tau kewujudannya.

''Kau baringkan dia atas katil tu, aku nak switch on ikat tangan kaki budak ni", aku beri arahan.... Macam yang korang tau, aku kan cikgu matapelajaran Reka Cipta di sekolah, so aku memang mahir cipta sesuatu benda. Katil yang kitorang baringkan Alif tu adalah katil yang sudah diubahsuai untuk multifunctional, ada pengikat besi tangan dan kaki, boleh didirikan dalam kedudukan 90 darjah untuk mangsa boleh didirikan dan dibaringkan.

Selesai sudah baringkan Alif, aku pun sediakan peralatan lain seperti oil massage, durex lubricants, Nipple clamp, knuckle punch, Electric shock nipple clamp, alatan workout seperti dumble dan barbel.

Tengah aku sibuk sediakan alatan untuk kitorang enjoy, si Taib dah mula meraba badan Alif.

''Woi !, kau sabar bole tak? tuala budak tu kau jangan bukak dulu, aku nak dia feel surprise bila bukak mata, kau sabar dulu'', kata aku pada Cikgu Taib.

''Alah aku pegang-pegang je dulu, tapi memang perfect badan budak ni, bagi aku jilat badan dia dulu ahh aduuu'', kata Cikgu Taib pada aku.

''Lantak kau lah Taib....'' ni aku nak naik atas kejap.

POV Alif

Aku bukak mata perlahan-lahan, rasa kepala berat yang amat sangat. 

''Aku kat mana ni?'' kata aku sendiri dalam hati.

Aku terasa ada seseorang yang berada berhampiran dengan aku. Terkejut aku bila tengok orang yang aku kenal iaitu Cikgu Taib tengah menghisap puting aku.

''Cikgu, apa cikgu buat ni !!" aku ketakutan bila mana aku sedar aku dalam keadaan tidak berbaju sambil hanya memakai tuala, kaki, tangan berada dalam keadaan terikat ke bawah dengan pemegang besi. 

''EH, dah bangun ke sayang? kata Cikgu Taib pada aku.

Aku mengerang kegelian bila buat pertama kali dalam hidup aku, seorang lelaki tua sedang meraba dada dan menghisap puting aku. 

''Lepaskan aku lah bodoh ! Kau buat apa ni? gila ke apa?...

Aku cuba lepaskan diri sambil meronta-ronta lepaskan tangan serta kaki aku, tapi langsung tak boleh kerana pemegang besi yang menahan tangan dan kaki aku cukup kuat.

''Dah bangun dah Alif?''...

Aku terpandang sosok seorang lagi lelaki yang cukup aku kenal.

''Cikgu Zam?'' terpinga-pinga aku bila lihat kedua-dua cikgu aku sendiri yang mengajar aku di sekolah, berada di depan mata aku dan buat aku macam ni.

''Apa korang buat ni ha? dah gila ke? Soal aku.

''Gila? memang kitorang gila kan kau, siapa suruh kau tu handsome sangat? body kau tu lagi satu mengancam haha''...''so mulai sekarang body kau akan lalui ujian selama 7 hari berturut-turut nonstop untuk puaskan kitorang...mari kita tengok body kau yang sado ni dapat bertahan atau tak ! HAHAHA" gelak kedua-dua sosok lelaki berumur 50-an itu.

SELINGAN: untuk pengetahua reader semua, macam di awal-awal story detail yang saya terangkan, cerita ni banyak berkisar soal sadism, torture body, mungkin ada korang yang tak minat jadi untuk part seterusnya akan banyak cerita berkenaan scene tu...yang berminat boleh sambung pembacaan !

BERSAMBUNG...



''

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 27 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Perangkap Anak MuridWhere stories live. Discover now