~•..Bölüm 1..•~

36 1 0
                                    

| Rüyaların Kanatları ✨🪽
"Hayallerinize inandığınızda, kanatlarını açarlar ve sizi yıldızlara taşırlar."
                                      ~•..Bölüm 1..•~

Laura Altın, genç bir Türk zanaatkâr, kalbinde yaratıcılık ateşinin yandığını hisseden bir kız.
Onun takıları sadece takı değil, her bir taşın ruhunu özümseyen gerçek sanat eserleriydi. Ancak evinde, Türkiye'de, yeteneği takdir edilmedi. Harika bir gelecek, ürünlerinin gerçekten parlayabileceği bir yer hayal ediyordu.
Ve sonra bir akşam, evinin balkonunda oturmuş gün batımını seyrederken, annesi elinde bir zarfla odaya girdi
✉️
- Rahatsız ettiğim için özür dilerim ama size bir şey getirdim.
-Sorun değil, içeri gel.
-İşte sana bir zarf.
-Benim için bir zarf mı?
-Evet.
-Aç şunu, önemli olabilir!
Laura zarfı eline aldı ve açmak üzereydi.
Zarfı açtığında "Uluslararası Mücevher Tasarım Yarışması" için bir davetiye gördü.
✉️:Sevgili Bayan Laura!
Sizi 30 Ağustos 2024 tarihinde Paris'te gerçekleşecek olan "Uluslararası Mücevher Tasarım Yarışması" "Çağların Başyapıtı "na katılmaya davet etmekten mutluluk duyuyoruz. Eserleriniz, çağdaş mücevher sanatının en iyi örneklerini bir araya getirecek bir serginin parçası olacak. Kazanan, Paris'in en prestijli moda evlerinden birinde staj yapmak için eşsiz bir fırsata sahip olacak. Buna ek olarak, kazanan kişi kendi atölyesini açmak için finansal destek, iş planlama tavsiyesi ve kişisel bir marka yaratma konusunda yardım da dahil olmak üzere bir hibe alacak.
Laura bunu okuduktan sonra şok içinde donup kaldı.

Parlak ışık gözlerine yansıdı ve hayallerin, modanın ve sanatın şehri Paris'i düşündü. Aradığı şeyi orada bulabilir miydi?
Duygu seline kapılan Laura annesine döndü, gözleri mutluluk ve heyecanla parlıyordu. Ancak babasına baktığında davetin neşesi çabucak kayboldu. Yüzü inançsızlıkla doluydu.
- Paris'e mi? Bir yarışma mı? Delirdin mi sen?" dedi biraz da ironiyle. "Bunların hepsi zaman kaybı. Gerçek fayda sağlayacak bir şey yapsan iyi olur.
Anne, kızı için mutlu olsa da şüpheleri de vardı. Laura'nın bu kadar uzağa gitmesine izin vermekten korkuyordu ama aynı zamanda bunu ne kadar çok istediğini de görebiliyordu.
-"Sana inanıyorum kızım," dedi Laura'nın saçlarını okşayarak.
- "Ama Paris'te işinin kolay olmayacağını unutmamalısın.
Laura vermesi gereken zor bir karar olduğunu hissediyordu. Bir yandan Paris'e gitmek istiyor, diğer yandan da ailesini hayal kırıklığına uğratmak istemiyordu. Uzun uzun düşündükten ve bütün gece uyumadıktan sonra, bunun onun için bir şans olduğuna karar verdi.
Sabahleyin kararını söylemek için annesine geldi.
-Günaydın!
-Günaydın)
-"Kararımı verdim, gidiyorum anne," dedi kararlılıkla.
-Laura, emin misin?
-Evet anne, eminim. Bunu çok düşündüm ve bunun benim için bir şans olduğunu biliyorum.
-Kızım, seni her zaman destekliyorum. Ama babanın bundan mutlu olmayacağının farkındasın değil mi?
-Biliyorum anne. Bu yüzden uyandığında onunla konuşmak istiyorum.
-İyi şanslar canım. Sana inanıyorum!
Baba çoktan uyanmış, mutfakta oturmuş kahve içiyor ve gazete okuyordu.
Bu arada Laura tüm gücünü topladı ve babasıyla ciddi bir konuşma yapmaya karar verdi.
Mutfağa gitti ve babasıyla konuştu:
-Günaydın, baba!
-Günaydın!
-Konuşabilir misin? Seni rahatsız mı ediyorum?
-Hayır, rahatsız etmiyorsun! Konuşabiliriz.
-Tamam baba, seninle Paris ve yarışma hakkında ciddi bir şekilde konuşmam gerekiyor.
Baba gazeteyi bıraktı ve kızını dinledi.
Laura ona hayallerini ve kendine ne kadar inandığını anlatmaya başladı.
Babası dikkatle dinledi ama yüzü sertliğini korudu.
- "İsteklerini anlıyorum kızım," dedi.
-"Ama Paris çok uzak ve tehlikeli. Ya kazanamazsan?
Laura boğazında bir yumru hissetti. Babasının kızacağından ve ona karşı çıkacağından korkuyordu. Ailesiyle bir anlaşma yapmak ve bu eşsiz fırsattan vazgeçmeden huzur içinde gitmek istiyordu.
-"Baba, bunun bir risk olduğunu biliyorum," diye itiraf etti, "ama ben buna hazırım. Kendime, gücüme ve sanatıma inanıyorum.
Babası uzun bir süre sessiz kaldı, uzaklara baktı. Sonunda içini çekti ve şöyle dedi:
- "Tamam, gitmene izin vereceğim. Ama buranın yabancı bir yer olduğunu ve dikkatli olman gerektiğini unutma ve her zaman eve dönebileceğini bil.
*Babası Laura'nın kararını tam olarak destekleyemese de geziyi kabul etti ve Laura'ya maddi açıdan yardımcı olacaktı!
Laura'nın kalbi mutlulukla doldu, babasına sarıldı ve onu hayal kırıklığına uğratmayacağına dair söz verdi.
Laura görülmemiş bir hafiflik hissiyle evden uçarak çıktı. Kendini Paris'te, zarif binaların ve modaya uygun mücevher sergilerinin arasında hayal ederek, saçlarında rüzgâr gibi sokaklarda koştu.

"Bunu yapacağım! Hepsine ve kendime daha fazlasını yapabileceğimi kanıtlayacağım!" diye fısıldadı kendi kendine, elindeki değerli zarfı tutarken.
Akşam gökyüzü, genç ustanın ruhunda kopan duygu fırtınasını yansıtan parlak renklerden oluşan bir palete boyanmıştı.
Önünde pek çok zorlukla karşılaşacağını biliyordu ama korkusu, yaratma ve yeni ufuklar açma konusundaki dizginlenemez arzusuyla aşılmıştı.
Balkonda otururken Laura yıldızlı gökyüzüne baktı. Her yıldız ona yolunu aydınlatan küçük bir ışık gibi geliyordu. Kendini inişlere ve çıkışlara, buluşmalara ve ayrılıklara hazır hissediyordu. Paris onu bekliyordu ve onu tüm kalbiyle karşılamaya hazırdı.
Laura gözlerini kapatırken, "Bu benim yolculuğumun sadece başlangıcı," diye düşündü.
"Ve kesinlikle hayallerime ulaşacağım."

-Birinci Bölümün Sonu!

"İki kalp - tek sanat"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin