Multimedya Onur.
Ahsen12321 sağol kanka :)♡
Okumadan önce cevaplayın lütfen süreniz 2 dakika: Bir dahaki ithaf sorulardan tam puan alanlara olucak :D
1. Onuru seviyormusunuz?
2. Onurun hikayedeki önemi ne sizce?Bu sefer yazar notunu başa aldım. Beni çılgın beni.
Hikaye muslimghoul ile ortak bölümdür yorucu ama bence çok güzel bir çalışma oldu.Ben şahsen çok sevdim yani; hem onun kitabını, hem bu bölümü hemde yazar hanımcığı :DHikayeyi okuma listemden veya yazarın profilinden bulabilirsiniz
Iyi okumalar :)....... .......... ...... ... .......
Yeni evimde ilk sabahımda bir kanepede uyandım.
E tabi daha mobilyalarımı yeni seçtim anca gelecek. Nedenmi? Taşınacağımızın bir gün öncesi haberim olduğundan mesela."Asel hadi artık kalk. Geldi gelecekler bak 9'da uçakları"
"Aboo desene bunlar müezzinden önce kalktılar."
"Evet yani yorgun ve açlar, hemen mutfağa gir"
Aç misafiri severim. Uuu yeah tıka basa yiyeceksiniz size öyle leziz şeyler yapıcamki çılgın olacaksınız çılgıın.
Sabahları yapılması gereken rutin işleri tamamlayıp mutfağa girdim.
Annem hazır bir şekilde bekliyor ve beni fark etmiyordu bile telaşından."Asel sen böreğinden pişir o güzel oluyo patates ve peynirli yap.
Sonra çikolatalı kek yap.""Yanlız anne hava sıcak, millet yol yorgunu onları ferahlatıcak bir limonlu kek nasıl olur?"
"Iyi düşündün yap onu. Başka ne yapsamki? Böreğin yanına kısır gider. Patlıcanlı patatesli oturtmada yapalım. Tavuklu pilav gider onada. Zaten tavuğu haşlanmış bekliyo. Birde-"
"Yuh anne dur bi. Yetmezmi bu kadar."
Yani hani bana kalsa ben hepsini yerim sorun yok. Ama millete yazık, annem dayancak onu ye bunu ye bundan bir daha koyayım.
"Yoğurtlu eksik ama. Mantı yapalım?"
"Mantı ağır gelir ya. Hem çocuklar patlıcanı yemezler belki. Hani yoğurtlu makarna yapıyoruz içine garnitür katıyoruz ya onu yapalım."
Sonunda menüde anlaşıp işe koyulmaya başladık.
Önce böreği döşeyip pişirdim. Ikinci tepsi pişene kadar garnitürü hazırlayıp buz dolabına koydum soğması için.
Annemde yemekleri pişmeye koyulup etraftaki dağnıklıkları toparlamaya başladı.
"Kaç kişi gelecekler?"
"Baya varlar işte Zeynepler ve bi aile dostları. Yani onlar demiyo ama müstakbel dünürleri."Gözlerimi devirerek "Aman illa bi dedikodu çıkarcaksın."
"Bi bildiğimiz var" diyerek işine döndü.
Yaa bilirsin tabi. Her gün akrabağlarını arayıp dedikodu toplayan sensin. Kim bilecek sen bilmezsen?
Limonlu kekimi annemler Sancakları almaya giderken yapmayı planlıyordum, sıcak daha ayrı bir güzel.
Dün öğlenden beri Hamdi ile ilgilenmediğim için onu elime alıp mesajlarıma baktım. Önemsiz arkadaş mesajları ve daha önemsiz copy paste mesajları.
Yengemden mesaj gelmişti. Elim titremişti ki bir an Hamdi düşer gibi oldu.
Mesaja bakmaya cesaret edemedim ama meraktan da çatlıyordum. Hamdiyi kilitleyerek öylece seyrettim.
Saate kaçamak bir bakış attığımda saat neredeyse 9 olmuştu. Yuh 2 saat nasıl geçti öyle. Şimdi yengemin balkon konuşmasını dinleyecek kafam yoktu. Ilgilenmem gereken bir misafir geliyordu.
Acaba bindilermiki? Insan bi arar ama biz bincez incez bilmem ne diye, diyecektim tam telefon çaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düğün günü aşık olmak
RomanceInsan nasıl düğün günü aşık olur? Şöyle mesela; Kocasıyla O gün tanışır. Veya ona O gün aşık olduğunu anlar. Dügüne giderken aşık olur. Yada düğünde aşık olur. Ama beyaz gelinliğin içinde iken hersey için çok geç olur.. Değilmi? *DIKKAT* Bu saf bir...